Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Tag: Top 10 award

De top10 Award past mooi bij mijn Layout! :-)

Op de blog van Maud, Beauty Before Breakfast, zag ik deze tag. Normaal hoort een andere blogger je te "taggen, maar omdat Maud alle bloggers heeft getagt die het leuk vonden om het over te nemen... Voelde ik mij aangesproken. Bedankt Maud. ;-)

Regels van de tag:

Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog (Check!)
Zet de top 10 award foto op je blog (Check!)
Maak een lijst met je top 10 cosmetica (Check!)
Tag 10 andere bloggers (failed!)

Mijn persoonlijke top 10 (willekeurige volgorde, ik kon niet kiezen!):

1. Max Factor Masterpiece Mascara in de kleur Rich Black & Max Factor False Lash Effect Fushion Mascara.
Ik ga zelden een dag de deur uit zonder mascara. Ik vind het een mooie open blik geven en vind het daarom ook belangrijk. Deze beide mascara's zijn erg fijn! Ze separeren mooi de wimpers, maken mijn wimpers voller en langer.

2. MAC Viva Glam V Lipstick.

Viva Glam V is de meest rechtste kleur op de bovenste rij in een rode hulst.
Dit is mijn favoriete lipstick. Ik kocht de lipstick samen met lipglass ample pink en lippencil Beet bij Harrods in Londen. Een mooi aandenken. Het is een mooie nutrale lipstick die bij elke look past. Het is een 'my lips but better' kleur. De lipstick heeft een fijne gouden shimmer. Wat ik ook top vind (maar wat niets zegt over de kwaliteit natuurlijk) is dat het gehele aankoop bedrag naar het MAC Aids fund gaat! Top MAC! De lipstick kost € 17,50.

3. Urban Decay NAKED Palette.
Deze palette is echt ideaal. Je kunt er eindeloos veel looks mee maken. Voor een volledige review, klik hier.

4. Catrice Photo Finish Foundation.
Deze foundation dekt egaal en moeiteloos. Het geeft geen cakey effect en oogt mooi op foto's. Daarnaast is hij ook nog eens fijn voor de portomonee, € 4,49

5. Maybelline Forever Strong Nagellak in Orange Couture.

Dit is echt mijn favoriete nagellak van dit moment. Ik word erg vrolijk als ik deze kleur draag. Het is een zachtere orange kleur die toch lekker vel is. Heel toepasselijk kocht ik deze nagellak op koninginnendag dit jaar. Deze nagellak koste volgens mij €7,- a €8,-. Eerder plaatste ik al een nail of the day met deze nagellak.

6. Mijn favoriete parfum is van John Galiano Parlez-moi d' amour.
Deze lekkere parfum kocht ik van een cadeaubon die ik kreeg van mijn afgelopen stagebedrijf. Het is een mooi aandenken aan een leuke tijd die ik daar had.

7. Bourjois Healthy Mix Consealer
Deze consealer is echt top! Hij dekt alle oneffenheden en blijft echt de hele dag zitten. Ik geloof dat hij €9,- kost. Te koop bij Etos en Douglas.

8. John van G. eyeshadowbase.
Ik kan niet zonder een goede oogschaduwbasis! Deze van John van G. heeft een mooie huidskleur en maakt de oogschaduw mooi intens. Ook blijft mij oogschaduw de gehele dag zitten door deze basis. Echt een aanrader, ik heb veel basissen geprobeerd zoals Hema, Gosh, Urban Decay Primer Potion, NYX en E.l.f. maar deze kunnen niet tippen aan deze oogschaduwbasis. Voor een volledige review, klik!

9. MAC Paintpot Bare Study.

Een paintpot kan je heel divers gebruiken, zo kan je het gebruiken als een basis voor je ooglook, het gebruiken als oogschaduw of als highlighter op de jukbeen of wenkbrauwbot. Ik gebruik mijn paintpots dagelijks en vond het moeilijk kiezen tussen de twee die ik heb. Beiden zijn eigenlijk favoriet, maar ik denk dat Bare Study (de lichte koele kleur) bij meer ooglooks past.

10. MAC Mineralize blush in warm soul.

Deze blush past bij elke gelegenheid, bij alle huidskleuren en heeft een mooie glans. Ik ben erg blij met deze blush en de verkoopster vertelde mij dat deze blush er veel verkocht werd. De meest linkse kleur is Warm Soul.

Zo dit was mijn top 10 van dit moment. Ow, wat vond ik het lastig om een top 10 te maken, ik heb nog zoveel meer producten in mijn stash die ik heel fijn vind. Zo mist eigenlijk mijn Sigma kwasten set in het lijstje, maar goed een top 10 is natuulijk een top 10 en geen top 11. haha

Goed nu moet ik "officieel" 10 bloggers taggen. Ik heb echt geen idee wie de tag al heeft gehad en wie niet.

Vind je het net zo als mij leuk om de tag over te nemen, be my guest! Ik zou het wel leuk vinden als je het zo plaatsen in de comments, zo kan ik jou top10 ook bewonderen.