Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Labello Pure & Natural






Sinds een tijdje heeft NIVEA (waar Labello een onderdeel van is) de Pure & Natural lijn te koop. Een lijn bestaande uit natuurlijke ingredienten en vrij van conserveringsmiddelen.








Zelf ben ik een 'sucker' voor natuurlijke producten. Tussen mijn oren zijn natuurlijke producten beter (al hoeft dit niet altijd zo te zijn). Toen ik op het voorgezet onderwijs zat, was ik verslaafd aan Labello's en had ik ze in alle kleuren, geuren en smaken. Opeens was de liefde over. Toen ik vorige week in de Kruidvat was en alles van de Nivea Pure & Natural lijn 50% korting was, moest ik deze Labello 'Kamille & Calendula' wel mee nemen. En ik moet zeggen... ik heb Labello herondekt. Wat een fijne labello is dit. Hij ruikt heerlijk naar kamile en proeft zoet. Hij voedt goed mijn lippen en de Labello stick is niet te zacht. De stick zelf is groen van kleur, maar dit zie je niet op de lippen. Ik kan er wel een lang verhaal van maken, maar het blijft natuurlijk gewoon een Labello. Ik vindt hem erg fijn en vooral de geur vind ik fijn. In de Pure & Natural lijn is ook nog een Labello 'Milk & Honey' deze wil ik ook nog gaan halen. Voor de Labello betaalde ik € 0,75, maar de gewone detailhandelprijs is € 1,50. Verkrijgbaar bij je plaatselijke drogist.