Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

HEMA Compact Blusher 31


Ik ben altijd op zoek naar mooie beauty items voor een mooie prijs. Zo werd ik 3 weken geleden nieuwsgierig naar de kwaliteit van een HEMA blush. Ik nam de compact blusher in kleur 31 mee.


De Compact Blusher van de Hema komt in een (de naam zegt het al) compacte blush compact. De compact is gemaakt van zwart glanzend plastic. Voor op de compact zit een doorzichtige raampje waar door je de blushkleur kan zien. De blush wordt geleverd met een kwastje, maar persoonlijk vind ik deze niets. Het kwastje heeft harde haartjes waardoor je de blush niet mooi kan aanbrengen. De blush zelf heeft een natuurlijke roze kleur met fijne gouden glitters.



 De glitters zie je nauwelijks wanneer je de blush goed vervaagt. De blush is niet heel goed gepigmenteerd, maar de kleur is wel goed op te bouwen. Dit vind ik zelf wel fijn, vooral als je even snel een kleurtje op de wangen wilt. Je hebt niet gauw te veel op.



De blush is goed te blenden (vervagen). De structuur van de blush is een beetje kruimelig. Als je met je kwast over de blush gaat heb je overal losse poeder. Achter op de compact staat dat er in de blush zijde en vitamine A,C en E zit. Zelf vind ik dit niets toevoegen. Ik verneem ook geen verschil, de blush is niet extra zacht door de zijde. De blush kost € 3,99. Ik vind €4,- een mooie prijs in verhouding met de kwaliteit die je krijgt. In de compact zit 5 gram blush, wat normaal is voor een blush.