Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Tip: Kruidvat Zilver Shampoo



Vandaag heb ik een goede budget tip voor jullie! Om te voorkomen dat mijn blonde lokken een gele waas krijgen was ik mijn haren altijd met een zilver shampoo. Eerder gebruikte ik de zilver shampoo van Guhl die €6,95 kost voor een klein flesje. Deze shampoo beviel mij prima, maar toch vond ik hem aan de prijzige kant. Ik ging op zoek naar een goede goedkopere zilvershampoo, en ik heb hem gevonden!



De Salon Expert Zilver Shampoo van Kruidvat eigenmerk is een zilver shampoo die de gele gloed van blond en grijs haar verwijderd en je haar een mooie natuurlijke zilverglans geeft. Ik ben erg tevreden met deze zilver shampoo en Kruidvat maakt zijn beloftes waar. De shampoo heeft een fel blauw/paarse kleur. Eerst dacht is dat de shampoofles paars van kleur was, maar nee... dit is de shampoo! Wat de kleur betreft is dit juist goed, het schijnt dat hoe blauwer de shampoo is, hoe beter het werkt.


De shampoo heeft een typische geur. Ik vind het geen lekkere geur, maar het is niet storend en de geur blijft ook niet hangen. Je laat de shampoo in je haar schuimen en dan vervolgens 5 minuten inwerken. Zelf was ik mijn haren het eerst om dan vervolgens de rest van mijn lichaam te wassen/scrubben etc. Als laatste spoel ik mijn haren uit.

Je spoelwater word lavendel paars terwijl het schuim wit is, wat ik vreemd en interressant vind! De shampoo kost € 2,39! En kun je vinden in het shampooschap bij Kruidvat. Het is even zoeken! Hij staat helemaal onderaan in het midden (bij mijn kruidvat). Als jij ook blonde lokken hebt, raad ik je zeker deze shampoo aan.

Ik wil binnenkort een vergelijkend waren onderzoek doen tussen de Guhl en Kruidvat zilvershampoo om te onderzoeken welke ik het fijnst vind. Stay tuned!