Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Sleek Blush Rose Gold


Twee weken geleden bestelde ik bij Alice & Jo's deze blush. Dit is de Sleek Rose Gold blush. Deze blush zou een dupe zijn van de bekende NARS orgasm blush. Ik was erg benieuwd naar het merk Sleek, dus bestelde mijn eerste Sleek product.




De blush komt in een kleine (3 bij 5 cm) zwart matte compact waarop in glans Sleek staat gedrukt. Ik vind de blush mooi vormgegeven. De compact gaat wel lastig open, dit is niet fijn als je gelakte nagels hebt. Aan de binnenkant heeft het compact een spiegel, wat ik zelf altijd een must vind. De blush heeft een perzik roze kleur en een gouden glans. Ik vind het een erg mooie kleur.


De blush is goed gepigmenteerd. De eerste keer dat ik de blush gebruikte merkte ik dat de blush zacht is van structuur. Je hebt gauw te veel op je kwast en op je gezicht. Het is even uitvogelen hoeveel je pakken moet. Het beste kan je je kwast eerst even aftikken op je hand.


 Op de swatches kan je zien hoe intens de blush is. Ik vind het een mooie blush, maar voor een gewone werk/schooldag vind ik deze blush too much, door de gouden glans. Deze blush is echt een zomer blush.



De blush kost € 4,65, wat ik een goede prijs vind voor deze blush. De Sleek Blush Rose Gold heb ik gekocht bij Alice & Jo's have esentials en daar betaalde ik € 4,- verzendkosten ( voor een pakket met 8 producten).