Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Review: Max Factor False Lash Effect Fushion


In mijn eerste shoplog konden jullie al lezen dat ik diverse Max Factor Mascara's heb gekocht. Vandaag een review over de Max Factor False Lash Effect Fushion Mascara.

Max Factor Fals Lash Effect Fushion Mascara is de nieuwste mascara van Max Factor. De Mascara komt ik een dikke fel paarse tube. Ik vind het een hippe vertoning. De mascara heeft een groot borsteltje met korte rubberen "haartjes". Je wimpers glijden zo gemakkelijk door de borstelharen. Op de achterkant van de kartonnen verpakking staat: 'Onze grootste borstel ooit nu gecombineert met onze ultieme lengte formule. Voor een echte Glamourlook in 1 stap.'


 Max Factor belooft met deze mascara 2x meer volume én lengte voor een 100% Glamour Look! Laten we kijken naar de foto's. (Beelden zeggen meer dan 1000 woorden, toch?!)

Geen mascara

één laagje MF False Lash Effect Fushion mascara

Twee laagjes MF False Lash Effect Fushion mascara
Wauw! Ik ben echt super verbaasd over deze mascara! Niet dat ik er geen hoge verwachtingen van had. Max Factor is namelijk mijn favoriete mascara merk. Je krijgt echt super lange en volle wimpers. Het borsteltje separeert je haartjes mooi, geen spinnenpoten met deze mascara. Je wimpers zijn mooi zwart en hij blijft goed zitten. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat je door de grote borstel gauw je oogleden aanraakt. Maar dit is volgens mij  een kwestie van oefenen. Ik kan niet zeggen dat hij mijn Max Factor Masterpiece mascara in Rich Black verslaat, deze geeft namelijk een iets meer natuurlijker resultaat. Ik vind het een gedeelde eerste plaats waard. Met de Max Factor False Lash Effect Fushion lijkt het alsof je nepwimpers draagt. Ik ben er super blij mee. Hij kost € 17,99 (wat best veel geld is voor een mascara) en is te koop bij de drogist.