Pagina's

dinsdag 9 augustus 2011

Budget tip: Kruidvat Eye make-up remover pads


Sinds een tijdje gebruik ik Eye make-up remover pads van Kruidvat eigenmerk. Vandaag wil ik jullie in een korte review vertellen hoe fijn ik deze pads vind.




De eye make-up remover pads worden geleverd in een klein simpel potje met een schroefdeksel. In het potje zitten 100 pads. De pads zelf zijn erg dun en doordrenkt in een olievrije lotion. Deze pads halen alle oogmake-up van je ogen, zelfs waterproof! 
Per keer gebruik je twee pads (voor elke oog één). Je legt de pads op je ogen en laat ze even weken. Na 30 seconden wrijf je voorzichtig alle make-up er af. Als alle make-up van je oogleden is, ga je met het padje nog even over je wimpers. De pads nemen alle oogmake-up mee. Ik heb zelf gevoelige ogen en ze prikken bij deze pads niet. Wel vind ik de lotion een beetje plakkerig aan voelen op de ogen. Na het schoonmaken haal ik de lotion er af met water (meestal gaat dit automatisch, wanneer ik mijn facewash afspoel). De Kruidvat Eye make-up remover pads kosten € 1,99.