Pagina's

woensdag 3 augustus 2011

Nailart by Esmee (2)


Vorige week was alweer de eerste blogpost, Nailart by Esmee. Heb je deze gemist? Klik dan hier! Deze keer heeft Esmee een Nailart gemaakt met roze nagellak en heel veel glitters! Just the way Germa Glitter like 's it! ;-)

Wil je weten hoe Esmee deze nailart gemaakt heeft, klik dan op 'lees verder'.




Esmee:
Om te beginnen heb ik een base coat gebruikt van Essence. Dit is nodig zodat de pigment (kleur) van de nagellak niet in je nagels trekken. Daarna heb ik mijn nagels in een fel roze nagellak van Miss Sporty gelakt. Deze lak heeft 2 a 3 laagjes nodig voor het mooiste resultaat. Nadat de roze lak droog is, heb ik de Effect Nails nagellak van Etos gebruikt. Met een tandenstoker (of satéprikker) heb ik uit de nagellak één voor één een glitter gepakt en in een diagonale lijn op mijn nagel geplakt. Als alle glitters er op zitten en je lak droog is, lak je tenslotte je nagels met een top coat. Zo geniet je langer van je nailart.

Nodig voor deze nailart:

  • Essence base coat € 1,99 (Kruidvat)
  • Fel roze nagellak, Miss Sporty € 1,99 (Etos)
  • Etos Effect Nails, € 1,99 (Etos)
  • MAX Top coat, € 0,45 (Action)
  • Satéprikker/tandenstoker
  • Tijd, veel tijd!







TIP: Na de nailart gemaakt te hebben kan je je nagels even 5 tot 30 seconden onder de kraan houden zodat het drogen sneller gaat.