Pagina's

maandag 29 augustus 2011

MAC Rebel Lipstick



In de artikel over de trend Dark Berry lips, schreef ik jullie al dat paars/rode lippen helemaal hot is aankomende herfst en winter. Toen ik een paar weken terug in Amsterdam was, moest ik natuurlijk ook langs de MAC pro store. Ik zocht nog een mooie paars/rode lipstick en ik heb hem gevonden!MAC Rebel.



De lipstick lijkt donker paars, maar op de lippen is hij mooi paars/rood. De lipstick is een Satin lipstick, dit wil zeggen dat de lipstick een minimale glans heeft en bijna matte is.


De lipstick dekt goed! Omdat de lipstick goed gepigmenteerd is, is het belangrijk dat je netjes werkt. Het beste kan je deze lipstick met een lippenceel aanbrengen.

Foto in zonlicht gemaakt
Foto gemaakt met bewolkt weer
Zoals je kunt zien ziet de lipstick in de zon er feller uit, dan tijdens bewolkt weer. De lipstick is wel heftig van kleur. Ik zou hier geen smokey-eyes of iets dergelijks bij dragen. Een dunne eyeliner of alleen wat mascara is genoeg. Ik ben erg blij met de lipstick. Als je een matte lipstick meer glanzend wilt hebben, dan kan je de lipstick over een lippenbalsem dragen of onder een lipgloss.
De lipstick kost € 17,50 en is te koop bij de MAC Counters of de Pro Store (heiligeweg, haaks op de kalverstraat Amsterdam).