Pagina's

dinsdag 23 augustus 2011

NYX Stash


Vandaag laat ik jullie in dit artikel mijn Stash zien van het merk NYX. Ik vind NYX een erg fijn merk. NYX producten zijn goed gepigmenteerd, goede kwaliteit en hebben een mooie prijs. Een nadeel is wel dat je het niet in de winkel kunt kopen. Het is dus even zoeken na een goede betrouwbare webshop. Bereid je voor op veel foto's! Ik ga niet bij elk product een mening schrijven, dan word dit altikel wel erg lang. Over het algemeen ben ik over alle producten tevreden. Wil je van een bepaald product een review zien? Laat het dan weten bij de comments.
Ombre eyeshadow's

Over de NYX ombre eyeshadows heb ik al een uitgebreid review geschreven, klik hier voor dit review.

Jumbo Eye Pencils
612 Gold & 604 Milk
De Jumbo Eye Pencils kun je gebruiken als basis van je ooglook. De witte kleur Milk zorgt ervoor dat felle oogschaduws ook echt fel zijn op je oog. De kleur Gold vind ik mooi om te gebruiken met een paarse oogschaduw, dit geeft namelijk een erg leuk effect.

Palettes
Boven: I Dream Of Antigua
Beneden: TS 14 Highlight, Brown, Suede





Megashine lipgloss:


V.l.n.r. 122 Natural, 120-a Sponge Cake, 104 Sweet Heart,
160 Tea Rose, 131 Gold Pink, 153 Crystal Soda, 135 Orchid
 

De Megashine lipglossjes zijn erg fijn, ze zijn goed gepigmenteerd en de substantie is plakkerig (hierdoor blijven ze lekker lang zitten). Een nadeel is het bestellen online, de kleurstaaltjes op het net komen niet overeen met de werkelijkheid. Soms denk je dat je een creamy lipgloss besteld, maar dan zitten er toch glitters in. Het beste kan je voordat je het besteld even googlen naar swatches.

Round lipsticks

Tinted lip spa Champange Bubble, Roundlipsticks: Flower, Mute, Fushion, Chloe

Roundlipsticks: Flower, Mute, Fushion, Chloe


Tinted lip spa: Champagne Bubble
 De round lipsticks zijn goedkope lipsticks die goed dekken. Toch pak ik ze niet zo vaak. De kleuren die ik heb, hebben namelijk een metalic achtige glans. Zelf houd ik hier niet zo van. De Tinted Lip Spa is een voedende lipbalsem met een gouden glans.

Cupcake lipglosses
 De Cupcake lipglosses heb ik gekocht omdat ze er schattig uit zien. Je betaald wat mij betreft ook echt voor de schattigheid gehalte. De lipgloss zelf is niet zo denderend. En er zit erg weinig in. Ze zijn wel leuk om weg te geven als een kleinigheidje. Zelf heb ik dit wel eens gedaan als een vriendin jarig was, dan wou die vriendin geld en pakte ik het geld samen met dit lipglossje in selofaan (?). Dat geeft wat leuker weg.

Blush

Raisin

Raisin
 Consealer in a jar & Tools


Duo puntenslijper & wimperkrultang

04 Beige


Dit was mijn NYX stash. Ik heb bij de producten geen prijzen vermeld, omdat deze nogal verschillen. Het ligt eraan waar je de producten koopt. De ombre eyeshadows liggen tussen de € 4 & € 6, De megashine lipglosses kosten tussen de €4 en €8, de roundlipsticks kosten tussen de € 2 en € 5. Van de consealer en de tools weet ik de prijs niet meer, maar het zou rond de €5,- kunnen zijn. Het loont om bij verschillende webshops te kijken, vooral omdat de prijzen erg verschillen.
NYX kan je kopen via Ebay (zorg er wel voor dat je nieuwe koopt), via boozyshop, via nonpareilboutique, via cherryculture. Met deze webshops heb ik ervaring. Ik vind deze websites betrouwbaar. Er zijn natuurlijk meer webshops, maar hier heb ik geen ervaring mee.

Heb jij ook iets van NYX in je stash? Wat is jou favo product van NYX? En waar koop jij je NYX producten?