Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Rimmel Londen Vinyl Max


Op veel beautyblogs was ik deze lipgloss al tegen gekomen. Vaak als ik bij de drogist ben sla ik het Rimmel schap over. Het trekt mij persoonlijk niet aan. Al heb ik wel wat nagellakjes van Rimmel, make-up heb ik niet van Rimmel. Maar toen ik in de Kruidvat was moest ik toch even kijken naar de nieuwe Vinyl MAx lipgloss, vanwege de grote aplicator.





Deze lipglosses zijn er in 6/8 kleuren. Ik vond het nogal standaard kleurtjes, niet echt vernieuwend. De paarse lipgloss en het nude kleurtje vond ik het leukste van allemaal. Toen ik op de reclameplakaat zag dat ze een introductieprijs hadden van € 7,99 besloot ik om één mee te nemen. Ik zat te twijfelen tussen het paarse en nude kleurtje. Uiteindelijk ben ik voor het nude kleurtje 'I'm legend' gegaan, onder het nom van "Altijd draagbaar".




De applicator van de lipgloss is echt enorm en heeft een lipgloss reservaatje, zodat je in één veeg je lipgloss kan aanbrengen. Na het eerste gebruik had ik te veel lipgloss op. Ik vind het lastig aanbrengen met zo'n grote aplicator. De kleur is op de lippen wel mooi, maar niet echt bijzonder. Voor mij is deze lipgloss een dikke 'NAY'. De grote aplicator is onhandig en lomp. Het lipgloss reservaatje zorgt er voor dat je te veel lipgloss op je lippen krijgt. :-(




Heb jij deze lipgloss in je bezit? Is het voor jou een Yay of een Nay?