Pagina's

maandag 15 augustus 2011

L'oréal Elvive Dagelijkse Highlights verzorging


Eerder schreef ik al artikelen over John Frieda's Lightning spray en de Kruidvat Zilver Shampoo, om zo lang mogelijk van mijn highlights te kunnen genieten. Ik vind het belangrijk om mijn highlights goed te verzorgen.  Sinds kort gebruik ik een speciale voedende gel-creme voor mijn highlights van Elvive.
Lees verder voor mijn review.




L'oréal Elvive Dagelijkse Highlights verzorging komt in een hygienische gouden pompflacon. Voor mijn korte coupe is één pompje genoeg. In de flacon zit een niet vettige gel-creme die de haarvezel voedt en het haar een mooie glans geeft. De gel-creme bevat het bekende 'royal Jelly' en reflecterende deeltjes.


Royal Jelly is een melkachtig extract die wordt afgescheiden door de speekselklieren van de jonge werkbijen om de koninginnebij mee te voeden. Royal Jelly is van nature rijk aan vitamines, mineralen, enzymen, aminozuren en andere micro-voedingsstoffen. Het is bewezen dat Royal Jelly een heilzame werking heeft. Royal Jelly heeft ook een stimulerende werking op de haargroei. 


De gel-creme ruikt heerlijk naar honing. Na gebruik van de Elvive Dagelijkse Highlights verzorging zijn mijn lokken gevoed en hebben ze een mooie glans. Volgens L'oréal pakt de gel-creme de droge en beschadigde delen van je haar aan. Op dit moment heb ik geen last van droog of beschadigd haar, dus hier kan ik niet over oordelen. Toch kan ik mij voorstellen dat deze gel-creme goed is voor droog en beschadigd haar. Ik vind deze voedende gel-creme erg fijn en gebruik het altijd na het wassen van mijn haar. Ik gebruik het niet elke dag, omdat mijn haar daar op dit moment geen behoefte aan heeft.



L'oréal Elvive Dagelijkse Highlights verzorging is te koop bij de drogist. Ik betaalde € 7,39 voor deze fijne voedende creme. In de flacon zit 150 ml, waar je volgens mij best lang mee doet.

Bron 1