Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Review: Estee Lauder Pure Color Gloss Stick


Vandaag heb ik een korte review voor jullie. Ik wou al een tijdje een gloss lipstick hebben. Verschillende merken hebben nu glossy lipsticks te koop. Zo heeft MAC de Sheen Supreme lipsticks, waar ik afgelopen week een review over heb geschreven. Wil je weten wat ik van deze lipstick vind, lees dan verder.


Ik moet eerlijk bekennen dat ik Estee Lauder eerst altijd een tuttige merk vond. Qua styling en reclames vind ik Estee Lauder niet jeugdig. Dit is logisch want Estee Lauder richt zich vooral op een oudere doelgroep die voor kwaliteit gaat i.p.v. kwantiteit. Ik vind Estee Lauder dan ook een prijzige merk. Toen ik Allcosmeticswholesale aan het neuzen was kwam ik toch wel een hele goede deal tegen. Deze lipstick wordt daar namelijk aangeboden voor 10,99 dollar aangeboden, omgerekend is dit € 7,71. Inclussief verzendkosten betaalde ik €10,- voor deze lipstick. Ik koos voor de kleur Sunlit Coral, ik ben namelijk gek op koraal kleur.


En ow, wat ben ik blij dat ik deze lipstick gekocht heb! De lipstick dekt goed en voelt aan als boter. Een gloss stick heeft als effect of je een lipgloss over je lipstick draagt. De lipstick blijft zeker wel 3 uur zitten, als het niet langer is. Een hapje/drankje overleeft de lipstick ook. Wel kan de lipstick er een beetje streperig eruit zijn, je moet dus niet te veel op doen. De lipstick zelf is erg zacht, en zou ik daarom uit warmte houden.




Helaas is deze lipstick uitverkocht op Allcosmeticswholesale, maar er zijn nog andere vrolijke kleuren verkrijgbaar. Je zou misschien ook in de winkel zelf kunnen kijken (Douglas), maar dan betaal je meer. Later deze week komt er nog een Coral full face online.