Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

EOTD: Smoking Ballerina


Gisteren liet ik jullie de eye soufflé in Grand-plié in Black zien. Als oogschaduw op zichzelf staand vind ik het niets. Het bevat te weinig pigment. Vandaag besloot ik de eye soufflé als vervanging van het kohlpotlood te gebruiken voor een smokey eye.


Zoals je ziet is het goed gelukt. De smokey eye was goed intens van kleur, mede door de eye soufflé. Eerst heb ik de eye soufflé aangebracht op mijn bewegend ooglid en vervolgens geblend naar boven. Het blenden ging met de eye soufflé erg stroef. Daarna bracht ik over de eye soufflé een zwarte oogschaduw aan met zilveren glitter van Catrice (Captain of the black pearl). Dan heb ik de oogschaduw nogmaals naar boven geblend. Onder mijn wenkbrauwbot en op mijn binnenste ooghoek bracht in vervolgens Urban Decay Sin aan. Op mijn onderste wimperrand draag ik ook de eye soufflé en de zwarte oogschaduw. Op mijn wimpers draag in Gosh Intense Lash mascara. Deze ooglook bleef de rest van de middag prima zitten en ging niet creasen, de houdbaarheid van de eye soufflé als basis is dus prima.