Pagina's

zondag 21 augustus 2011

MAC Mineralize blush Pressed Amber


Vandaag lijkt het wel een MAC dag, maar ik wou jullie nog gauw even de mooie blush laten zien die nog maar kort verkrijgbaar is in de winkel. Zoals ik jullie vertelde in dit artikel, kocht ik de 'Pressed Amber' blush online. Ik kocht de blush online, omdat ik niet wist of hij nog in de winkel zou liggen en ik hem sowieso wou hebben. Afgelopen dinsdag was ik in Amsterdam en daar lag de tijdelijke collectie "Semi Precious" nog in de winkel. Veel lipsticks waren nog verkrijgbaar (en volgens mij ook lipglossjes) en... deze blush was ook nog niet uitverkocht! Ik was in Amsterdam bij de Pro Store. Dus toen ik deze blush binnen kreeg besefte ik, dat ik de blush wel snel online moest plaatsen. Want het zou jammer zijn, als jij nu de blush ook erg gaaf vind en hij niet meer verkrijgbaar zou zijn.


Zoals veel mineralize blushes van MAC heeft deze blush ook een marmer-look. Mineralize blushes zijn 'Baked' (gebakken in de oven) mineralen. De mineralize producten van MAC zijn daarom ook vaak glanzend. Deze blush heeft een mooie glans, maar niet extreem. De glans zie je als de zonlicht je huid raakt.



Zoals je op de swatch kan zien, valt de glans mee. Ik vind het een mooie neutrale kleur. Je zou deze blush ook als bronzer of als shaping poeder kunnen gebruiken. De blush is goed gepigmenteerd en kan je goed vervagen.


Deze blush (€ 23,50) kan je nog tijdelijk kopen bij de MAC counters (in de Douglash of Bijenkord) of in de Pro Store, deze zit aan de Heiligenweg (die haaks staat aan de Kalverstraat). Mocht je de blush niet meer kunnen krijgen bij de MAC verkooppunten, dan kan je het online proberen. Ik kocht de blush via brigettesboutique voor omgerekend € 22,- incl. verzendkosten, in bezit zijn van een PayPal account is wel een vereiste.