Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Glitter nagellak makkelijk verwijderen!



Mijn blog heet niets voor niets 'Germa Glitter'. I JUST LOVE GLITTER! Zo ook glitter nagellak. Als jij ook fan bent van glitter nagellak, dan zal je vast ook weten dat glitter nagellak een crime is om te verwijderen! Met een wattenschijfje door drenkt met remover lukt het wel, maar het is een hele klus. Het ergste vind ik wel, dat de watten aan je nagels blijven hangen. Brrrrrr....







Via Lacquer Addict Anonymous kwam ik op deze geweldige tip! Toen ik deze tip gelezen had, moest ik gelijk de volgende dag naar Kruidvat. Eenmaal bij Kruidvat aangekomen waren er twee kunstnagel remover potjes te koop. Kruidvat eigenmerk € 4,99 en Broadway € 4,99. Ik vond het vreemd dat er geen verschil in prijs was. Je zou denken dat het Kruidvat eigen merk veel goedkoper zou zijn. Aangezien dit niet zo was, besloot ik het nepnagelmerk Broadway mee te nemen.






Deze remover is dus bestemd voor het verwijderen van nep nagels. Het potje bevat namelijk allemaal rubberen staafjes aan de zijkanten, er is een vrij gat waar je je vinger in doet. Je doet dus je vinger in het potje en wacht een paar seconden (ongeveer 10 sec.), daarna ga je met je vinger draaiende bewegingen maken todat alle nagellak verwijderd is. Al met al duurt het 30 seconden per nagel.













Als je alle nagels gehad hebt, was je je handen. Het is ook raadzaam om je handen en nagelriemen er na in te smeren met een handcreme. In het potje zit na mijn idee gewoon een nagellak remover met aceton. Als het remover in het potje vies is, kan je het met je eigen remover navullen. Dit potje schaf je dus eenmalig aan. Ik ben erg blij dat ik nu makkelijk alle glitters moeiteloos van mijn nagels kan verwijderen, om vervolgens nieuwe glitters aan te brengen! ;-)






P.s. Ook erg gemakkelijk om de 'Nailart by Esmee' van gisteren te verwijderen!