Pagina's

woensdag 10 augustus 2011

Review: IQQU Advance Sunscreen



IQQU is het beautymerk opgericht door de bekende Youtuber Michelle Phan. IQQU betekend inspiration. Sinds vorig jaar zomer heb ik deze sunscreen in mijn bezit. Deze zonnebrand mouse is speciaal bedoeld voor je gezicht, wanneer je make-up draagt. Vandaag schrijf ik een review over deze Sunscreen.



De Sunscreen is dus speciaal bedoeld voor je gezicht, zodat je make-up beter blijft zitten en je huid er niet vettig uit ziet. De sunscreen heeft een spf 35 (hij is er nu ook in spf 50). De sunscreen heeft een mouse substantie. De kleur van de mouse is wit, wat ik best een nadeel vind. De witte mouse laat namelijk een witte waas achter op je gezicht. Als je deze sunscreen alleen gebruikt (zonder foundation) dan zie je er uit als een Geisha. 


Links niets, Rechts IQQU Advance Sunscreen

Als je de mouse goed uitsmeert voelt je huid zacht aan en is het alsof je een poeder draagt. De sunscreen komt in een tube van 30ml, wat niet veel is. Gelukkig heb je maar weinig nodig per keer. De sunscreen is wel erg prijzig! Ik betaalde een jaar geleden € 18,50 voor deze speciale zonne protectie. De mouse is fijn en je make-up blijft er goed door zitten. Eerlijk is eerlijk, ik weet niet of ik deze 'Sunscreen' opnieuw zou aanschaffen. Voor mijn gevoel betaal je te veel geld voor wat je krijgt.  Op de webshop van IQQU ziet de tube er best groot uit, maar dit is dus bedrog.
Je koopt deze Sunscreen bij IQQU en je kunt betalen via PayPal.