Pagina's

woensdag 3 augustus 2011

M.A.C. Stash!




Vandaag laat ik jullie mijn MAC stash zien. Zelf vind ik het heerlijk om naar andermans stash te kijken. Ik ga ga er geen uitgebreid verhaal van maken. Als je ergens een review van wilt zien, let me know! De review over de MAC Prep 'n Prime powder is al onderweg. Kijk verder voor heel veel foto's... en swatches! ;-)



Eyeshadow's € 15,-







Trax en Honesty


Shale en Shroom
Mineralize Eye Shadow Duo € 21,50









Alle oogschaduw swatches bij elkaar
 Mineralize blushes € 22,- (Warm soul & Miss Behave)
Powder blush € 19,50 (Secret Blush)







Miss Behave, Secret Blush, Warm Soul
 Paintpot(s) € 18,50







Rubenesque & Bare study
 Tendertone lip balm spf 12 (niet meer verkijgbaar in counters)
Je zou kunnen proberen bij Allcosmeticswholesale







Purring & Tender Baby

Prep + Prime Transparant Finishing Powder € 22,-





Brush cleanser € 10,-
Deze is erg fijn, ik heb hem al twee keer opnieuw gekocht.



Lipsticks € 17,50



V.l.n.r. van boven naar beneden:
Ultra Darling, Lustering, Superior, Viva Glam V
See Sheer, Innocence Beware, Myth



V.l.n.r. van boven naar beneden:
Ultra Darling, Lustering, Superior, Viva Glam V
See Sheer, Innocence Beware, Myth
 Pushglass (Ample Pink & Posh it up) € 17,50
Lipglass € 17,50
Dazzleglass € 19,- (Internationalist)



V.l.n.r. Posh it up, Ample Pink, Strange Potion, Viva Glam Cyndi, She's a star, Go lightly, Internationalist



V.l.n.r. Posh it up, Ample Pink, Strange Potion, Viva Glam Cyndi, She's a star, Go lightly, Internationalist
 Chromagraphic pencil NW25/NC30 € 15,-
Lip pencil Beet € 14,50





Prijzen kunnen wat afwijken (ligt eraan waar je je producten koopt). MAC is te koop bij de MAC counters in de Bijenkorf of Douglas, bij MAC Pro Store Amsterdam. De webshops Allcosmeticswholesale & BrigittesBoutique verkopen MAC producten dat niet meer in de winkel verkrijgbaar is.
Sommige foto's bevatten een watermerk, zodat deze niet misbruikt kunnen worden voor handelsite's.
Kijk via handelsite's uit dat je geen nep MAC koopt. Zo bestaan er geen 10 kleuren Lady GaGa lipsticks maar 2! En MAC brengt geen 180 eyeshadow's palettes uit. Zo heb ik zelf een jaar geleden een Nep fibre 187 brush gekocht zonder dat ik het wist, bij aankomst bleek het nep te zijn en geloof mij, dan baal je!
Goed voor zover de huishoudelijke mededelingen! haha

Wil je ergens een look of review van zien, let me know!