Pagina's

donderdag 28 juli 2011

Review: MAC Sheen Supreme Ultra Darling



Vandaag heb ik een korte review voor jullie over de MAC Sheen Supreme lipsticks. Zelf heb ik de kleur Ultra Darling.




De MAC Sheen Supreme lipsticks komen in een zwarte metalen hulst. De hulst is slank en lang. Ik vind de lipsticks mooi vorm gegeven. Sheen Supreme lipsticks zijn glossy lipsticks. Als of je een lipgloss over je lipstick draagt. De lipstick voelt aan als boter en droogt de lippen niet uit. De lipstick zelf is vrij zacht, dus houdt hem bij warmte vandaan. Laat hem dus niet in je auto liggen, ik ben bang dat er dan niets van over blijft. De lipstick dekt in één veeg en blijft redelijk lang zitten. Hij blijft bij mij prima 3 uur zitten en een hapje/drankje overleeft hij ook. De lipsticks zijn verkrijgbaar in 14 kleuren. De lipsticks kosten € 17,50 en zijn verkrijgbaar bij alle MAC counters en MAC pro store.
De kleuren die ik prachtig vind uit deze lijn zijn: Ultra Darling, Cotta Dash, Bare Again en Full Speed.
Zelf heb ik Ultra Darling. Op naar de swatches.