Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

EOYD: Matte grey and purple eyeliner

Vandaag de EOTD van Yesterday. Gisteren had ik geen tijd meer om mijn foto's te uploaden, daarom vandaag een EOYD (Eye Of YesterDay).



Excusse the messy brows!

Gisteren had ik s'ochtends vroeg een afspraak. Dat vroeg dus om een snelle ooglook.
De producten die ik gebruikt heb:
  • MAC Shroom eyeshadow
  • Catrice Grey's philosophy
  • Catrice Matte eyeshadow Dark Lilac (niet meer te koop)
  • Essence Long lasting eye pencil in Touch of Glam
  • Gosh Intense lash mascara


Over mijn hele ooglid draag ik een matte licht grijze oogschaduw van Catrice. In de binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw draag ik MAC Shroom als highlight. In de buitenste ooghoek en in de crease draag ik een matte paarse oogschaduw. Als eyeliner draag ik een paarse 'twist up' eyeliner van Essence. De maskara die ik hier draag is van Gosh. Ik vind paars altijd mooi als oogmake-up, het laat mijn groene ogen spreken.

Op mijn lippen draag ik MAC sheen supreme, Ultra Darling