Pagina's

maandag 25 juli 2011

Review: NYX Ombre Eyeshadows


Vandaag review ik NYX Ombre eyeshadows voor jullie. Wil je weten wat ik van deze oogschaduws vind, lees dan verder.


Allereerst: Ik ben fan van het merk NYX. NYX verkoopt kwalitatief goed make-up voor een mooi prijsje.
Deze oogschaduws zijn er in 160 kleuren. Je hebt kleuren met Shimmer (zacht glansje), Glitter of Matte. Helaas, staat er bij de kleuren niet beschreven of het Matte, Shimmer of Glitter zijn. Online webshops laten wel de kleuren zien waaruit je kan kiezen, alleen komen de kleuren niet altijd overeen met de werkelijkheid. Dit is dus een gok bij het online kopen. Ik raad je aan voordat je een kleur gaat kopen dat je de kleur even googled.

Ik heb zelf 12 kleuren. De kleuren die ik heb zijn goed gepigmenteerd en blenden goed met elkaar. De oogschaduws zijn erg zacht en breken daardoor snel. Voorzichtigheid is dus geboden. De kleuren met 'HOT' in de naam schijnen erg glitterig en korrelig te zijn, volgens pursebuzz.com. Zelf heb ik geen kleuren met 'HOT' erin, dus hier kan ik niet over oordelen. Op naar de swatches!

Alle foto's zijn zonder flits genomen!
 
V.l.n.r. Khaki, Green tea, Herb

V.l.n.r. Golden Bronze, Lime Green, Mermaid Green


V.l.n.r. Eggplant, Flamingo, Salmon


V.l.n.r. Charcoal, Opal, Tropical
 De kleur Opal is een witte oogschaduw met een blauwe glans. Jammer genoeg kreeg ik de blauwe glans niet op de foto.

Mijn favorieten zijn Khaki, Golden Bronze, Lime Green, Eggplant, Salmon en Charcoal.
Tropical ben ik niet zo tevreden mee. Deze oogschaduw is erg korrelig en heeft gouden glitters die niet mooi op je oog blijven zitten.

De prijs van deze oogschaduw varieert nog al. Het ligt er aan waar je ze besteld. Via boozyshop.nl kosten de oogschaduws € 5,50. Bij cherryculture.com kosten ze 3,75 dollar, dat is omgerekend € 2,61. Bij nonpareilboutique.com kosten de oogschaduws 3,50 dollar, dat is omgerekend € 2,43. Let op! Bij deze prijzen komen nog de verzendkosten bij! Over het algemeen zijn de verzendkosten hoger bij de buitenlandse webshops, maar de producten zijn goedkoper. Zelf heb ik deze oogschaduws bij Nonpareilboutique.com gekocht.

Elisa van Pursebuzz.com heeft een duidelijke filmpje op Youtube geplaatst met veel swatches. Voor dat filmpje klik hier! Pen en papier erbij, want je komt veel leuks tegen!