Pagina's

donderdag 28 juli 2011

Art de Lautrec



Vorige week vrijdag bestelde ik bij Alice and Jo's webshop diverse nagellakjes en een Sleek blush. Maandag kreeg ik mijn lakjes binnen en besloot om eerst de Art de Lautrec te dragen en te swatchen.



Ik heb 3 kleuren van Art de Lautrec. 14B is een fel rode kleur met een gouden shimmer, 07B is een bruin/paars lakje met holografische glitters en 12B is een metalic blauwe nagellak. De nagellakjes kosten € 3,05 per stuk, 2 stuks kosten € 5,- en 3 stuks kosten € 6,-. Ik vind dit een leuke actie, het moedigt mij wel aan om meer aan te schaffen. De blauwe nagellak dekt in 2 lagen, maar is het mooist in 3 lagen. De bruin/paarse met glitters dekt in 3 lagen. Het rode nagellakje dekt in 2 lagen. De blauwe nagellakje had langer nodig om te drogen. Het lakje met holografische glitters is ook verkrijgbaar in roze en zwart. Deze lakjes wil ik beiden ook graag hebben. Ik vind dit lakje namelijk super mooi.
Op naar de swatches!
Zonder flits

Met flits










Zoals je op de foto's kan zien zitten er deukjes in het blauwe lak, dit komt omdat het lang moest drogen. Ik vind de lakjes erg mooi. Op de Alice and Jo's webshop kun je per nagellakje swatches zien, dit is erg handig! Zo kan je ook een beetje inschatten of een lakje goed dekt. Als je op de swatches een witte rand ziet doorschijnen, weet je dat de lak niet zo goed dekt. Ik ben erg blij met mijn lakjes en will zeker meer van Art de Lautrec hebben.
Paws up, ladies!