Pagina's

zondag 24 juli 2011

Essence 50's girls reloaded


Zoals jullie vast wel weten ligt er vanaf vorige week de nieuwe limited edition lijn van Essence 50's girls reloaded in de winkel.
Zelf word ik van limited edition producten altijd hebberig, omdat ik niet een geweldig product wil mislopen.
Afgelopen woensdag ging ik met een vriendin het dorp in en moest dus wel even naar de kruidvat.



Essence 50's girls reloaded is mooi vorm gegeven. Het heeft een maritieme look.
De 50's girls reloaded lijn bevat  2 lipstick, 3 oogschaduw duo's, 3 kohlpotloden, 5 nagellakjes en een matterende poeder. Zelf nam ik de lipstick 'I'm sailing' en een grijze kohlpotlood in 'You're a Heartbreaker' mee.

De lipstick heeft een lichte koraal kleur. De dekking van deze lipstick vind ik niet super, maar ook niet slecht. Hij dekt niet in één veeg. De lipstick heeft een mooie glans. Na een uur of 2 moet je de lipstick weer op nieuw aanbrengen, een hapje of drankje overleeft hij niet. Des ondanks de minpunten, vind ik het een erg mooie lipstick. Een voordeel van deze lipkleur is dat je mooi bruint lijkt. De lipstick kost € 1,99 en dat vind ik voor deze lipstick een prima prijsje.


De kohlpotlood 'You're a heartbreaker' heeft een grijze metalic achtige kleur. Deze kohlpotlood vind ik vrij hard en is daarom (wat mij betreft) niet echt geschikt voor een smokey eye. Ik heb de kohlpotlood op mijn waterlijn gedragen en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben ik de kwaliteit van deze kohlpotlood. Er komt vrij weinig kleur vanaf en hij blijft niet lang zitten. Als eyeliner is deze kohlpotlood wel geschikt. Deze kohlpotlood kost €0,99.


Aanraders van deze lijn:
De nagellakjes (€ 1,79)
De transparante poeder (€ 2,99)
De lipsticks (€ 1,99)

Mocht je nog wat willen aanschaffen van deze lijn, moet je niet te lang wachten. De lipsticks zijn zeer gewild.
Essence is verkrijgbaar bij Kruidvat.