Pagina's

zondag 24 juli 2011

EOTD Colorblock Groen/paars

Foto met flits

Colorblocking is op dit moment 'hot' in mode/beauty land. Colorblocking houdt in dat je verschillende kleuren met elkaar combineert. Orange met roze, geel met blauw, groen met paars en ga zo maar door. Je kan de colorblocking trend toepassen op je outfit, op je nagels, op je lippen of je ogen.

Vandaag pas ik de colorblocking trend toe op mijn ogen. Daarvoor heb ik een limegroene oogschaduw en een donkerpaarse oogschaduw gebruikt.

Foto zonder flits

Producten die ik voor deze 'Eye of the day' gebruikt heb:
  • NYX ombre eyeshadow Lime Green
  • NYX ombre eyeshadow Eggplant
  • Matte zwarte oogschaduw uit het Estee Lauder Blue Dahlia palette
  • MAC Chromagraphic eyepencil NW25/NC30
  • Mascara Rimmel Sexy Cruve Waterproof


Foto zonder flits
 Over mijn hele ooglid heb ik NYX Lime Green aangebracht. Met een klein beetje zwarte oogschaduw heb ik een schaduw effect gecreërd in de crease. Op de onderste wimperrand heb ik NYX Eggplant aangebracht en op de waterlijn een 'nude' kleurige kohlpotlood. Als laatste heb ik Rimmel Sexy Curve mascara aangebracht.