Pagina's

woensdag 30 november 2011

HEMA lipstick nr. 23!!!


Onlangs schreef ik over mijn eerste lipstick die ik kreeg van mijn moeder toen ik een jaar of 7/8 was. Het was nr. 23 van HEMA (toen nog in een licht roze huls). Toen mijn nichtje van 7 een glitter lipstick vroeg voor haar verjaardag was ik nieuwsgierig of ze nr. 23 nog verkochten. Bij deze lipstick heb ik leuke herinneringen en was de kleur dan ook nooit vergeten. Mijn nichtje was ook helemaal in haar nopjes met HEMA nr. 23! Missie geslaagd dus! Toen ik een week later ging oppassen op mijn nichtje en neefje, liet mijn tante een paar cadeautjes zien die mijn nichtje zou gaan geven aan een vriendinnetje. Ik zag gelijk dat ze een Hema lipstickhuls in haar handen had en vroeg: "Ah, nummer 23?!"  Inderdaad! Later sprak ik af met vriendin A. en ze vertelde over haar te gekke glitter lipstick die ze gekocht had bij de HEMA. "Nummer 23???" haha en ja hoor, nummer 23! De lipstick bleef mij achtervolgen en... ik moest hem hebben. Gewoon voor de heb, omdat ik er leuke herinneringen aan heb. Vandaag deel ik met veel plezier een lipstick waar ik erg Happy van word: Hema nr. 23!!!


Ladies and Gentleman.... drumroll please....


Nummer 23!!! Met lekker veel grove glitters! Eigenlijk zeggen foto's wel genoeg over deze lipstick...





De glitters zijn echt groot en je voelt ze zitten. Het is geen lipstick waarmee ik de deur uit zou gaan, dat laat ik over aan mijn kleine nichtje... Maar het is gewoon heerlijk om af en toe met glitterende lippen in huis rond te lopen, gewoon omdat ik er vrolijk van word!

Herinnering:
Vandaag is je laatste dag dat je nog mee kan doen met de Sydney Palette winactie! Klik hier voor de winactie!