Pagina's

zaterdag 19 november 2011

O.P.I. Muppets: Warm & Fozzie


Mahna mahnamanam,... tut tuu tududu... Mannamanam, tuu tuuu tu duu...Maa nam a nam,... tuu tuuu tu du du padudup tu dududu duut duut duut!



Ja, dames en heren! Ze liggen eindelijk in de winkels: De OPI Muppets collectie! Natuurlijk moest ik als Muppet- en nagellakfan, ook wat aanschaffen. In de Sephora in Groningen kocht ik 'Warm en Fozzie' en later die middag bestelde ik ook nog 'Rainbow Connection' en 'Divine Swine' online. Online zijn ze trouwens stukken goedkoper,...
De lakjes die ik online besteld heb, zijn nog niet binnen helaas. Maar ik kan jullie alvast wel mijn mooie 'Warm en Fozzie' nagellakje laten zien.



Warm en Fozzie is een glitter nagellak en bevat vooral bronze kleurige glittertjes, maar hier en daar zie je ook wat rode glitters. Ik ben een sucker voor glitters, en ik wou eigenlijk wel alle glitterende lakjes van de Muppets Collectie kopen.

In de winkel dacht ik dat het wel een dupe kon zijn van Orly Space Cadet, maar dit is helemaal niet zo. Space Cadet bevat meer groen en paars, en die kleuren zijn in Warm en Fozzie niet te bekennen. Geen dupe dus, gelukkig voor mij.


Het lakje lakt mooi en is in 3 laagjes helemaal gedekt. De nagellak droogt snel, dus dat compenseert de meerder lagen dat deze nagellak nodig heeft. Wel chipt deze nagellak behoorlijk snel. Dit ligt eraan dat het een glitterlak is met heel veel glitters, dit merk ik namelijk ook met andere glitterlakjes die veel glitters bevatten. Ja dat neem ik eigenlijk voor lief. In het flesje zit 15ml en dat is best veel. Voor dit mooie lakje betaal je bij Sephora 11,95 (tijdelijk! vanwege een actie). Niet goedkoop! Via ebay kwam ik orginele OPI lakjes tegen voor 8 dollar. Ai ai,... duur betaald dus dit lakje.  Maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben er super blij mee!