Pagina's

dinsdag 8 november 2011

M.A.C. Paintpots


Eén van mijn favoriete producten zijn de MAC paintpots. Het verbaasde mij dat ik er nog geen artikel aan deze fijne producten heb gewijd. Ik vind het nodig tijd om jullie mijn liefde voor de MAC Paintpots te delen.




MAC Paintpots zijn cremige oogschaduws die je alleen op je oogleden kunt dragen of kunt gebruiken als oogschaduwbasis. In een potje zit een harde gekleurde boter. Je hebt paintpots die glans en shimmer bevat, maar ook paintpots die compleet matte zijn. Zelf heb ik twee kleuren, allebei glanzend. De kleur 'Bare Study' is een champange kleurige paintpot. 'Rubinesque' is een warme zalmkleurige paintpot.

Rubenesque & Bare Study
De paintpots komen in een chique glazend potje met een matte plastick dop. In elk potje zit 5 gram paintpot. Wat best veel is. Bare Study heb ik vanaf begin februari dit jaar en Rubenesque vanaf mei dit jaar. Bare Study gebruik ik vaker dan Rubenesque, omdat deze kleur heel neutraal is. Ik gebruik de paintpots meerdere keren per week. En ik weet nu dat de paintpots erg zuinig zijn.

Rubenesque

Bare Study


Het glazen potje heeft een dikke bodem, zo lijkt het dat er veel in zit. Toen ik hem net gekocht had, vond ik het wel bedrog. Maar nu ik hem langer in mijn bezit heb, weet ik dat ze heel zuinig zijn en vind ik het niet erg. Ik vind het wel chique.

Rubenesque & Bare Study

Op de swatches kan je zien hoe mooi de glans is. Ik gebruik 'Bare Study' ook wel eens als highlighter op de jukbeen. Dit geeft een gezonde glow. Heel mooi.

Niks op mijn oog.

Klein beetje Bare Study paintpot
 Bare Study is een paintpot die ik vaak gewoon als cream oogschaduw gebruik. Het geeft een mooie glans en een open/wakkere blik. Vaak combineer ik de paintpot dan met een eyeliner.


De paintpots blijven bij mij de hele dag zitten en gaan bij mij niet in de oogplooi zitten. De paintpots zijn wel een tikkeltje prijzig, € 17,50 voor een paintpot. Zelf vind ik het geld wel waard, aangezien ze zo fijn zijn in gebruik. MAC Paintpots zijn te koop bij MAC Pro Store Amsterdam en de MAC Counters.