Pagina's

maandag 21 november 2011

Rituals Super Shine Lip Gloss: Ruby Nights



Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gezien, zat er in de november GlossyBox een lipgloss van Rituals. In het filmpje dat ik op nam, kon je de kleur van de lipgloss niet goed zien. Daarom laat ik jullie deze vandaag beter zien in een artikel.



De lipgloss heeft een donker bruine kleur, de lipgloss lijkt in bepaalde licht een beetje paars. Deze lipgloss kleur zou ik in de winkel niet gauw kiezen, maar hij staat mij best goed. Dat is eigenlijk wel grappig, zo ontdek ik d.m.v. de GlossyBox weer een kleur dat mij staat.


 De lipgloss bevat super veel glitters en shine. Volgens de verpakking zit er 'Ruby' (de edelsteen robijn) in verwerkt. Tjah, of dat werkelijk zo is... Ik kan mij eerlijk gezegt niet voorstellen dat ze robijntjes vermalen tot glitter. Natuurlijk klinkt het wel leuk, en misschien is het ook wel echt zo.


De lipgloss is semi dekkend, de finish is transparant. De kleur is goed zichtbaar op de lippen. Deze lipgloss is plakkerig en blijft daarom best lang zitten voor een lipgloss.



De lipgloss heeft een gewone lipgloss aplicator. In de tube zit 6ml lipgloss, dit is volgens mij een gewone hoeveelheid voor een lipgloss. De Rituals Super Shine lipgloss vind ik heel fijn en ik vind het ook een mooie lipgloss om cadeau aan iemand te doen.


 Zelf heb ik ook nog een rode variant (volgens mij heet deze Ruby Blossom) van deze lipgloss, deze is ook erg mooi. Rituals Super Shine Lip Gloss Kost € 12,95 en wordt o.a. bij de Bijenkorf en Rituals Store verkocht.