Pagina's

woensdag 2 november 2011

Go blonder!


Yeah! Ik ben weer naar de kapper geweest. Normaal laat ik dat niet zo zien op mijn blog (als ik naar de kapper ben geweest), maar deze keer is het even anders dan anders... Ik ben namelijk nog blonder! Ik was zo flauw van mijn haar, ik had namelijk zo vaak highlights laten zetten dat ik meerdere kleuren blond in mijn haar had. Ik vond het zelf een beetje slordig ogen, dus ging ik heel dapper naar de kapper! Blonder dan blond moest het worden.



Zoals je hierboven kan zien had ik meerdere kleuren blond in mijn haar. Ik was er flauw van en dus moest het helemaal blond. De kapster deed er het hoogste percentage watersofperoxide in mijn haar en afwachten maar. Volgens de kapper ging het aardig prikken en moest ik een "gil" geven als het echt niet meer uit te houden was. En inderdaad het deed behoorlijk pijn... Maar goed, ik wou niet met een mislukte kapsel naar huis en dus beet ik mijn tanden stevig op elkaar. Na een dik uur mocht het er eindelijk uit! Pfieuw, wat een opluchting. Eerst schrok ik best van de kleur... Barbieblond! Ook al was dat wel mijn wens, moest ik toch even slikken. Nu vind ik het mooi. Maar toch moet ik nog wel even wennen als ik in de spiegel kijk. Af en toe heeft een plukje een rode gloed, ik vind het niet storend en hoop dat het met een flinke zilvershampoo te verhelpen is. De kapper advieseerde me nog wel om deze week even flink wat conditioner en een voedende masker te gebruiken, want het voelde erg droog aan. Heel eerlijk, best eng hoor om zo met pijn in de kapperstoel te zitten. Maar goed, wie mooi wil zijn...... Wat vinden jullie ervan?