Pagina's

maandag 7 november 2011

LUSH The Comforter Bubble Bar


LUSH The Comforter,... alleen de naam  klinkt al heerlijk! The comforter Bubble Bar van Lush is een harde Bar waar je een stuk van afbreekt, om vervolgens onder de stromende kraan te houden. Resultaat:... Een heerlijk snoepjes achtig ruikende, roze water en heel veel schuim in je bad. Heerlijk!

Dit zegt Lush:
"Stel je bent al gaan hardlopen, hebt een boswandeling gemaakt, de zonsondergang gezien, en je voelt je nog steeds een beetje zielig. Dan is het tijd om weg te zakken onder een warme deken van bessenbubbels. Als de toekomst een beetje eng is, dan is The Comforter er voor jou. Neem maar een bad, het komt allemaal wel goed. Verkruimel een stuk bubble bar onder de lopende kraan voor een bad vol heerlijke bubbels."
Klinkt echt als een product voor mij! ;-) En dat is het ook!

Je breekt dus een stuk af van de bubble bar. Je kunt ongeveer 6 keer in je roze prinsessen bad met deze bubble bar. Dus je pakt 1/6 deel van de bar. Deze verkruimel je met een beetje water. Als de bubble bar zacht is, doe je de bubble bar onder de stromende kraan. Het water wordt nu heerlijk roze. De geur is echt verrukkelijk! Het doet mij denken aan een mix van roze kauwgom (hubba bubba?) en fruit. Hmmm!


Genoeg voor 1 roze prinsessen bad


Bubble bar zacht gemaakt met een beetje water.

Bubble bar onder stromend water.


PINK!

Het schuim begint te komen.

Eindresultaat, genieten maar!
De Lush Comforter Bubble Bar is echt een geinig product! Lijkt mij ook heel leuk als cadeautje weg te geven. Ik doe altijd heel lang met een bubble bar van Lush, aangezien ik niet vaak ik bad ga (1x per maand). Het is een heerlijk product! En als je in je badje ligt te genieten tijdens een me-time moment waan je je echt in een prinsessen bubbelparadijs! Ik kan niet echt zeggen dat het product iets voor je huid doet. Het is meer goed voor je gemoedstoestand, gewoon om te genieten! Dit is mijn tweede The Comforter Bubble Bar waarvan ik ga genieten. Heerlijk, ik kan het iedereen aanraden. The Comforter Bubble Bar van Lush kost € 6,95 voor 200 gram.