Pagina's

donderdag 17 november 2011

W.I.C. Los Angeles


In de Glossy Box van deze maand ontving ik een leuk brandweer rood nagellakje van W.I.C. (World Inspired Colours). W.I.C. is een nagellaklijn van Herôme met 79 kleuren. In het informatiefolder van W.I.C. staat dat de nagellakken zuurstofdoorlatend en verijkt met Silica en Vitamine E zijn. Dit verzorgt je nagels en geeft een briljante glans. Ik ontving zelf de kleur Los Angeles.





Ik heb zelf heel veel nagellakjes en je zou denken dat ik alle kleuren van de regenboog al heb... Maar verrassend genoeg had ik nog geen fel rode nagellak. Dus dat ik deze kleur bij mijn Glossy Box kreeg kwam goed uit. Deze nagellak heeft een gel-achtige substantie en geeft een transparante finish. Los Angeles smeert fijn uit en dekt in 2 lagen. De nagellak heeft inderdaad een mooie glans, een beetje als een wetlook. Het kwastje van de nagellak is een basic kwastje, geen poespas en doet zijn werk. De nagellak blijft echt super goed zitten! Ik heb de nagellak zonder base en topcoat gedragen, om te kijken wat de nagellak doet. Pas na drie dagen kreeg ik enkele chips. Ik ga zeker even in de winkel kijken naar andere kleuren, want ik ben verrast door de goede kwaliteit van W.I.C. nagellak. Bij het W.I.C. nagellak kwam een glasvijl van Herôme. Over de glasvijl heb ik niet veel te zeggen, behalve dat hij goed zijn werk doet.



W.I.C. nagellak kost € 6,50 en is a.o. te koop bij Douglas, Etos en via de

online shop van Herôme klik hier.


Heb jij al ervaring met W.I.C. nagellak? Welke kleuren beveel je aan?