Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Got myself a glossybox!


Yeah, sinds het nieuws bekend werd dat GlossyBox naar Nederland kwam verheug ik mij eral op. Eigenlijk kende ik het bedrijf tot een maand geleden nog niet. Hier en daar kwam het nieuws online naar buiten.

En omdat ik nieuwsgierig was naar het concept heb ik het even ge-youtubed!
Het concept komt volgens mij uit Amerika, waar het ook wel bekend staat als BirchBox.


Goed wat is het nou? Het is een maandelijks abonnement van een service. Elke maand krijg je als je lid bent een GlossyBox thuis gestuurd. In een GlossyBox zitten 5 luxe minatuur beautyproducten. In je box kan je van alles thuis gestuurd krijgen, van een lippenstift tot een beautydrankje.


Wat je thuis gestuurd krijgt is een verrassing en elke maand krijg je weer andere producten. Een GlossyBox kost per maand € 10,- plus € 2,50 verzendkosten. Daarvoor kan je dus elke maand 5 high- end beauty producten proberen. Ik ben zeer benieuwd wat ik deze maand in mijn GlossyBox krijg. Wat ook mooi is aan het concept, als het je niet bevalt kan je elke maand opzeggen. Sounds good to me! Ik hoop dat het aan mijn verwachtingen voldoet en laat het jullie zekker zien en weten. Via de facebookpagina van GlossyBox blijf je op de hoogte van alle nieuwtjes.


Bron foto's: GlossyBox via Facebook