Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Happy Tag!



Yeah! Ik ben getaged door grappige en aardige Cynthia Koning van de leuke beautyblog BeautyKoning! En dat maakt mij Happy! Bedankt meid, heel leuk dat je aan mij dacht! <3


Cute kitty Cake van vriendin A. makes me happy!

De "Happy Tag" gaat over, je raad het al "Happines", het geluk, dingen die je leuk vind en waar je vrolijk van wordt! Heel eerlijk vind ik niet alle Tags interessant om te beantwoorden, maar deze vind ik heel leuk. Want het is goed om zo nu en dan even stil te staan bij het feit "Wat maakt mij nou gelukkig?". Nu kan ik heel diep op deze vraag in gaan, maar de laatste paar jaar realiseer ik mij heel goed dat geluk in de kleine dingen zit. Nu zal je vast denken "Ja ja, dat weet ik wel!". Maar het is echt zo en eigenlijk zal je het pas realiseren als je uit een periode komt waarin je het geluk niet gevoelt hebt. "Wit is pas echt Wit, als je zwart gekend hebt." was een uitspraak die Xander de Buisjoné deed toen hij in het programma "Villa Velderhof" in de praatstoel zat bij Rick Verlderhof. Een aflevering die ik op dat moment aan het kijken was samen met mijn moeder een aantal jaar geleden en die uitspraak is mij altijd bij gebleven. Toen ik 16 jaar was, was ik erg ongelukkig met mijzelf en zat ik in een depressie. Een nare periode, waar vooral mijn familie mij heeft uit geholpen. Zo gaf mijn tante mij in deze periode een ring en ze zei erbij "Een juweeltje voor een juweeltje". Ik heb zo gehuild toen ze dat zei. Want ik zag mijzelf helemaal niet als een juweeltje, en dat ze dat toen tegen mij zei vond ik zo lief! Die ring draag ik nog elke dag! En zal het moment nooit vergeten. Bedankt Sam! Op het moment dat ik dit type wordt ik emotioneel, positief emotioneel! Ik ben dankbaar voor mijn familie en vrienden. De reden waarom ik dit schrijf bij een Tag wat eigenlijk heel positief en vrolijk zou moeten zijn, is omdat ik weet dat er meer meiden, jongens, vrouwen en mannen in een depressie zitten en het geluk niet kunnen voelen/zien. Tegen iedereen die dit leest en in een ongelukkige periode zit wil ik zeggen:

Weet dat jij alleen al genoeg bent, gewoon omdat Jij, Jij bent! <3

Bron: WeHeartIt.com


De Happy Tag: Waar wordt jij nou eigenlijk blij van?

Van welke mensen om je heen wordt je blij?
Op deze vraag kan ik twee antwoorden geven.
1. Van mijn familie en vrienden, gewoon omdat ze altijd voor mij klaar staan. <3
2. Van het type mens dat andere mensen helpen en altijd voor anderen klaar staan. Menses met een passie heeft en daar veel plezier uithalen.

Van welke make-up producten wordt je blij?
Oh zo veel producten! De perfecte nude kleur oogschaduw of lipstick, waarbij je er niet uitziet als een "lijk". Van glitters! Glitter nagellakjes, glitterlipsticks, glitter eyeliners, glitter oogschaduws, glitters in bodyproducten,... Als het glitter bevat ben ik gauw tevreden! :-)  Ook kan ik heel blij worden van een foundation in precies mijn huidskleur!

Van welke films wordt je blij?
Haha, als in echt vrolijk?! Kinderfilms! Als in animatiefilms. Monster and Co, Ice Age, The polar express (love that movie!), surf's up, Horton hear a who! Oh echt, die film moet je zien als je die nog niet gezien hebt. Het gaat over een Olifant 'Horton' die helemaal in zijn nopjes is met een pluisje, omdat het pluisje tegen hem praat... Want op het pluisje zit namelijk de kleinste wereld ter wereld (we hebben het hier over een kinderfilm!) en op dat kleine wereldje wonen de "Who's" in "Whoville". "Whoville"  loopt gevaar! En Horton is de enigste ter wereld die de "Who's" kan horen en helpen. Andere dieren verklaren Horton voor gek! En willen hem weg hebben uit het dorp... Het is een komische, maar ook ontroerende film. Zie hieronder de trailer.


Dispicable me! is ook een geweldig leuke animatiefilm met lieve agnes en haar zusjes! "It's so FLUFFY!!!" Ik heb de film nu al 5 keer gezien en elke keer blijf ik er om lachen.


Een ander film, of nouja eigenlijk films, waar ik erg van kan genieten en om lachen is "Wallace and Gromit". Hiervan zijn meerdere films en ik geloof dat ik ze allemaal al gezien heb. Echt heel leuk!



Eigenlijk kan ik nog wel meer animatiefilm noemen waar ik erg blij van word.
Andere films waar ik van kan genieten zijn: Zwart Boek, Sex and the City, Briget Jones, Mister Beans Holiday (heel flauw, maar oh zo grappig), Gooische vrouwen, Cold Mountain (oh dit is een hele ontroerende film en heel mooi gefilmt), ik kan nog wel even doorgaan... Ow, en waar ik echt heel blij van word... Harry Potter!

Van welke muziek wordt je blij?
Mijn muzieksmaak is heel divers. Ik houd van R&B, POP, Alternative, Country...
Ik kan beter een aantal artiesten noemen waar ik graag naar luister.
1. Beyoncé! Eerder was ik fan van Destiny's Child (nog steeds luister ik het graag), Ik ben één keer naar een DC concert geweest en één keer naar Beyoncé. Beyoncé kan echt geweldig live zingen. Als ik dichterbij Rotterdam zou wonen, dan zou ik vaker naar concerten gaan. Maar het is voor mij wel ver reizen en het is ook best prijzig.
2. Lady GaGa!
3. Florence and the machine! Dit vind ik echt geweldig muziek! De instrumenten, apparte genre, Florence stem,.... geweldig!



4. Taylor Swift. Ik ken niemand in mijn omgeving die echt blij wordt van Taylor, maar ik vind het echt fijne muziek. Heb ook alle cd's van Taylor. Breathe van Taylor samen met Colbie Caillat is echt prachtig.
5. Seal. Seal vind ik een hele goede soul zanger. Kiss from a rose is mijn favoriete nummer van Seal.



6. Brainpowerrrr! haha Ik luister het minder dan voorheen, maar ook van Brainy heb ik alle cd's. Af en toe kan ik er nog erg van genieten.
7. Ilse de Lange.
8. Adele! Oeh, ik was haar bijna vergeten... Adele heeft gewoon een prachtige en krachtige stem. Love it!
9. Kings of Leon. Heerlijk!
10. Katie Melua. Echt zwijmel muziek!
11. Alicia Keys.
12. Rihanna.
Van deze artiesten heb ik één of meerdere (alle) cd's. Ik ben redelijk old fashion als het om cd's gaat. Geef mij maar een cd i.p.v. mp3.

Van welke hobby's wordt je blij?
Ik ben graag creatief bezig. Beauty en mijn blog zijn echt een hobby van mij. Daarnaast houd ik van schilderen, portretten en abstract. Al maak ik voor schilderen niet altijd tijd vrij. Meestal doe ik het in een vakantie. Ook vind ik het leuk om zeep te maken. Ja je leest het goed, zeep maken! Dit is wel een dure, maar leuke hobby. Ik wil er wel een keer een artikel aan wijden, maar het is allemaal best ingewikkeld. En zeep maken is ook niet zonder risico's. Als je niet goed weet wat je doet kan je je lelijk branden.  Je werkt namelijk met natrium. Ik denk er nog even over na. Boeken lezen vind ik ook fijn. Ik heb dyslectie en eerder had ik een hekel aan lezen. Maar door de Harry Potter Boeken ben ik meer van lezen gaan houden. Op dit moment ben ik begonnen aan Twilight. Wat ik ook leuk vind om te doen is een lange wandeling maken.
Eén keer in de maand schmink ik kinderen in het winkelcentrum en hier heb ik heel veel lol aan. Het is zo leuk hoe kinderen reageren als ze zichzelf geschminkt zien in de spiegel.

En welke mensen maak ik blij met deze tag?
Ik weet niet of jullie al getaged zijn. Maar ik tag jullie toch! ;-)

Jorna Fabulously Beautiful
Audrey Adorabledreams
Peggy Peggy Timmermans Visagie
Desiree Deez.nl
Mandy (& Pauline als ze het leuk vindt) Nail-Gloss
Ellen Daily Love Beauty
Ramona Beauty Nails Fun
Kelly Diva of Geneva
Laura Fablouise