Pagina's

zondag 6 november 2011

Huishoudelijke mededeling

Hoi meiden!

Zoals jullie kunnen zien, is mijn lay-out en header veranderd. Veel verschil is het niet, maar dit vind ik persoonlijk rustiger. De foto van de glitters heb ik ook zelf gemaakt, dus geen plaatje meer via google en dat vind ik toch een beetje persoonlijker.

Oude Header:


Een tijdje geleden vroeg ik jullie om feedback. Ik kreeg een reactie van Jorna dat mijn blog soms traag laad. Ik ging er op letten en merkte zelf ook dat hij tijd nodig had om te laden. Ik heb het één en ander aangepast. Ik hoop dat het nu beter is. Ik heb een aantal testen gedaan en volgens deze testen is het nu een stuk sneller. Mocht hij bij jou nog wel trager laden, dan kan dit misschien ook aan je computer/laptop liggen. Laat het toch even weten als hij langzamer laad, misschien kan ik er nog iets aan doen.

Dingen die veranderd zijn:
- Mijn header en achtergrond zijn van minder groot qua bestand.
- Ik heb een paar toepassingen verwijderd.
- In een blogpost zijn de foto's soms kleiner, vooral als het een post is met meerdere/veel foto's. Wil je de foto's groter zien, dan kan je er op klikken en zie je ze groter.
- De pagina Beauty(blog)woordenboek is verwijderd. De pagina werd heel weinig bezocht en vraagt toch energie. Daarom heb ik besloten om de pagina te verwijderen. De blogpost bestaat echter nog wel.



Merk jij nog problemen of heb jij opmerkingen?