Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Day 7: Favourite eyeshadow color


Het liefst draag ik op mijn ogen de kleur paars. Ik ben gek op paars! Maar vooral omdat ik het zo leuk vind bij mijn ogen passen. Maar als we het hebben over mijn favoriete oogschaduw... Dan is het een oogschaduw die ik dagelijks gebruik. Ik heb het hier over oogschaduw 'Shroom" van MAC.





Shroom is de perfecte highlight kleur. Hij heeft een mooie glans, maar niet te veel. Wat ik zo mooi vind aan shroom, is dat hij bij alle kleuren past. Een universele kleur dus. Soms gebruik ik deze oogschaduw ook als highlighter op de jukbeen.



Hierboven heb ik shroom op het bewegend ooglid en op het wenkbrauwbot aangebracht. In de crease draag ik een matte bruine oogschaduw van Urban Decayn (Buck). De oogschaduws van MAC kosten € 17,50.


Shroom op de ogen, Rebel (beide MAC) op de lippen.