Pagina's

zaterdag 19 november 2011

Stila Eye Shadow Trio: Bronze Glow


Ik ben dol op oogschaduws met veel glans. De Stila Bronze Glow Trio is een oogschaduwtrio met 3 neutrale kleuren met heel veel 'glow'! Dit Stila paletje heb ik eigenlijk al heel lang in bezit, ruim 2 jaar. Ik gebruik het erg vaak, ook al kan je dit niet zien aan de oogschaduws. Onlangs kwam ik de Stila Bronze Glow Trio (die er in meerdere kleurencombinaties verkrijgbaar zijn) weer tegen op een webshop. Het leek mij daarom leuk om deze mooie oogschaduws te delen om mijn blog.


De oogschaduwtrio heeft een mooie champagne kleur, een mooie lichte koper kleur en een donker bruine kleur. De oogschaduws komen in een aluminium ronde doosje waarin het merk 'Stila' gestanst is. Ik vind het een stoere uiterlijk.



De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd. Met een oogschaduwbasis blijven ze de hele dag zitten. Deze kleuren zijn echt een must-have in je make-up collectie. Je kunt met de donker bruine oogschaduw je ogen omlijnen, je kunt met de donker bruine en koperkleur een mooie smokey-eye maken, je kunt je ogen shapen door de champange kleur op het bewegend ooglid te dragen en met de koperkleur kan je een schaduw creeren in je crease.



Foto in de schaduw genomen

Foto in de zon genomen
Het palette ben ik nog niet in een winkel tegen gekomen, sowieso ben ik nog geen winkel tegen gekomen dat Stila verkoopt. Het palette kost 28,- dollar, dit is ruim € 20,-. Maar als je goed rond kijkt, kan je het palette bij verschillende verkopers voor 12,99 dollar kopen, dit is € 9,60. Het loont dus om wat onderzoek naar te doen. Mocht je het trio willen aanschaffen, bij deze webshop kan je hem voor 12,99 dollar kopen klik hier.