Pagina's

woensdag 16 november 2011

MAC Sultry Snowglobe Look!


Hello! Vandaag een laat ik jullie een look zien die ik met het MAC Sultry Snowglobe Eyeshadow Palette heb gemaakt.


Ik heb een look gemaakt met vier oogschaduws uit het palette. "Lightfully" als highlighter op het wenkbrauwbot, "Fun!" op de bolling van mijn bewegend ooglid, "Trax" als blendingkleur en "Festive Delight" in de crease (oogplooi) en onderop mijn wimperrand. Het weer was zaterdag wisselvallig, dan scheen de zon heerlijk fel en dan was het erg bewolkt. De foto's zijn vooral in zonlicht genomen. Hierdoor zie je mooi de glitters die in de oogschaduw(s) zitten, maar daardoor lijken de oogschaduw(s) minder intens. Let's have a look!


Glitters, pretty!






 Nice huh?! Ik draag zelf vaak deze type ooglook. Donker in de crease en licht op het bewegend ooglid. Ik vind het mooi staan en ook gemakkelijk om te maken.


Kiekeboe!
Ik ben vergeten welke foundation ik draag, ik heb er op dit moment 4 verschillende in gebruik. Stom dat ik het vergeten ben! haha Ik denk Maybelline the eraser, afgepoederd met MAC Prep + Prime Transparant loose powder. Verder draag ik Chocolat Bronze van Bourjois, Warm Soul Mineralize Blush van MAC op mijn wangen. Fling wenkbrauwpotlood van MAC en op mijn lippen Sleek Pout Polish in Bare.