Pagina's

zaterdag 12 november 2011

Essence Maximum Definition Volume Mascara


Ruim 3 maanden geleden kocht ik de Essence Maximum Definition Volume Mascara. Maar omdat ik meerdere mascara's nog proberen wou, kwam het er steeds niet van om deze mascara te proberen. Ik kocht de mascara omdat ik benieuwd was naar deze mascara vanwege het borsteltje. Mijn Favoriete mascara Max Factor Masterpiece Mascara in Rich Black heeft een vergelijkbaar borsteltje. De Max Factor Masterpiece Mascara kost zo'n € 17,- en heel eerlijk vind ik dat best prijzig. Omdat deze mascara op het eerste gezicht een vergelijkbare borsteltje had en maar € 2,85 kost, was ik zeer benieuwd naar de werking van deze mascara.




De Maximum Definition Volume Mascara heeft een dunne siliconen borsteltje met korte "haren". Komt in een leuke orange verpakking en het borsteltje is ook heel hip fel orange. Like! Het borsteltje is flexibel. Heel eerlijk heb ik het idee dat het niets uitmaakt. Ik heb zelf lange wimpers die recht vooruit staan. Een goede mascara is voor mij een mascara die mijn wimpers een krul en lengte geeft. En hij moet goed zwart zijn. Niet klonteren en makkelijk te verwijderen zijn, maar de gedurende dag wel goed blijven zitten.

Niets op de wimpers

Niets op de wimpers


2 laagjes MD mascara

2 laagjes MD mascara
De Essence Maximum Definition Volume Mascara maakt mijn wimpers goed zwart. Toch doet hij verder niets voor mijn wimpers. Geen krul, geen lengte. De mascara blijft verder prima zitten en klonterd niet. Ook is hij makkelijk te verwijderen. Het is best een teleurstelling deze mascara. Natuurlijk moet je kijken naar de prijs/kwaliteit verhoudig. Voor de prijs van € 2,85 is het een ok mascara, maar persoonlijk schaf ik hem niet weer aan. Een mascara vind ik zelf wel heel belangrijk van mijn look. Het moet mijn blik openen en dat doet deze mascara niet. Als je zelf wimpers hebt met krul en lengte, dan is dit een prima basic en goedkope mascara.