Pagina's

woensdag 9 november 2011

Eerste indruk van... Lancôme Teint Miracle


Ik lees veel tijdschriften en daarbij krijg je vaak probeer verpakkingen van beauty-producten. En ook als ik bij de drogist of parfumerie een aankoop heb gedaan, krijg ik vaak testers. Heel eerlijk doe ik er bijna nooit wat mee. Een tijdje geleden lag ik in bad (met de lush The Comforter) en heb eens zitten brainstormen over mijn blog. Veel nieuwe ideeën over vaste items die mij leuk lijken voor op mijn blog. Eén item hebben jullie al 2 keer voorbij zien komen op mijn blog, "Inspired by...". Deze artikel wil ik ook als vast item gebruiken voor op mijn blog, "Eerste indruk van...". Eerst wou ik het "First impression" noemen, maar ik merk dat ik best veel engelse benamingen gebruik op mijn blog. Dus vind ik dat "Eerste indruk van..." beter past. Afin, in "Eerste indruk van..." behandel ik dus een tester en geef ik jullie mijn mening, mijn eerste indruk van het product! De eerste artikel van dit item behandel ik de Lancôme Teint Miracle, waar Julia Roberts gezicht van is. Een prachtige vrouw!


Dit is de reclame van Lancôme. "Vanaf nu is Aura onze wetenschap." uhhhh,... Ik vind het een rare slogan. Goed, dat daar gelaten. Wat belooft Lancôme? Een stralende egale huid. En 18 uur hydratatie. Beloftes die naar mijn idee makkelijk te realiseren zijn. Ik kreeg bij de Glamour de kleur 'Beige Diaphane".


 De kleur is voor mij iets te donker en te geel. De foundation zelf is heel dun. Ik heb liever een iets dikkere foundation. De foundation ruikt in het begin heel sterk naar alcohol. Bij mij gaan alarmbellen als ik sterk alcohol ruik in een gezichtsproduct. Alcohol werkt namelijk erg uitdrogend. Toch vervliegt de alcohol snel uit deze foundation. Nadat de alcohol geur is vervlogen ruikt de foundation heel lekker fris en licht bloemig.



Niets op het gezicht


Lancôme Teint Miracle
De foundation smeert goed uit. Ik heb gewoon mijn schone handen gebruikt. De foundation dekt echt heel goed. De foundation is niet vet. En mijn huid voelt heerlijk zacht aan. Wel accentueerd deze foundation een paar droge vellentjes. Een minpuntje dus. Ik denk eerlijk dat deze foundation niet geschikt is voor mensen met een droge huid, vanwege de alcohol en droge vellentjes. Deze foundation heeft verder geen poeder nodig. En ik heb ook geen consealer nodig. Wauw, dat vind ik wel heel bijzonder. Aangezien ik altijd nog wel een paar plekjes heb die een beetje meer dekking kunnen gebruiken. De dekking is dus erg goed. De finish van deze foundation is heel erg mooi. Het is matte, maar ook weer niet helemaal.
Ik vind de foundation echt heel goed en ben benieuwd naar de prijs... *gaat even googlen*

Bij Douglas kost deze foundation € 38,99 voor 30 ml. Oei, wel boven mijn budget. Maar ik zit er wel serieus over de lancôme Teint Miracle na te denken. Ik wou dat ik nog een tester had voor een "second opinion".