Pagina's

zondag 20 november 2011

WIN!!! The Sydney Collection Eye And Cheek Palette!


HOERA, 10.000 PAGEVIEWS!!!

Dag Dames! Vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie om te vieren dat ik 10.000 pageviews heb behaald! YEAH!!! Nu hebben grote beautyblogs dit aantal dagelijks. Maar aangezien ik mijn blog een hobby voor mij is, vind ik dit een leuke prestatie en ik ben er TROTS op! :-) Dus laten we het gaan vieren!

Bij deze wil ik jullie bedanken voor het dagelijks bezoeken van mijn blog en alle leuke reacties!  

Bedankt!

Wat kan je winnen?
Eén persoon wint een nieuwe 'The Sydney Collection Eye & Cheek Palette' van de limited edition collectie 'Big City Life' van Catrice.  Je kunt niet meer meedoen! Nadine is de gelukkige winnaar. Iedereen bedankt voor het meedoen. Until next time! xxx

Wat moet je doen om te winnen?
1. Laat een reactie achter dat je mee doet (zet er even bij hoe je mijn blog volgt).
2.Volg mijn blog via GFC (Google Friend Connect) en/of Bloglovin en 'Like' dit artikel.
3. Vul in het daarvoor bestemde vakje je e-mail adres. (a.u.b. Niet in de reactie zelf plaatsen!) Reageren kan tot en met 30-11-2011! Op 01-12-2011 wordt de winnaar via een persoonlijke email en een blogartikel bekend gemaakt. De winactie is open voor iedereen in Nederland en België.

Succes iedereen!

Liefs, Germa