Pagina's

donderdag 1 december 2011

Even voorstellen... Esmee van NailartByEsmee!


Auteur: Esmee

Heeei! Germa heeft mij gevraagt of ik het leuk zou vinden om een artikel te schrijven waarin ik mijzelf aan jullie voorstel. Natuurlijk wil ik dat!


NailartByEsmee tot nu toe!


Ik ben Esmee en ik ben geboren op 09 december 1995! Bijna 16 dus!
In het "dagelijks leven" ga ik naar school en zit op dit moment in het examenjaar van het VMBO. Volgend jaar zou ik graag de kappersopleiding willen doen. In mijn vrije tijd ben ik vaak met mijn nagels bezig. Vooral om nailarts te maken. Eerst wilde ik een passende opleiding tot nagelstyliste zoeken, maar ik heb er toch voor gekozen om in het volgende schooljaar met de kappersopleiding te beginnen. Ik hou nagelstyling als mijn hobby. Naast nagelstyling hou ik ervan om te winkelen, uit te gaan en leuke dingen te doen met vriendinnen en/of mijn vriend.
Vaak vragen mijn vriendinnen of ik hun nagels ook wil doen. Ik vind het erg leuk om te doen, als ze hun eigen nagellakjes maar meenemen! Want door alle nailarts moet ik vaak nieuwe nagellakjes kopen. Naast mijn schoolwerk en hobby's werk ik in een restaurant, een broodjeszaak en pas ik op kinderen. Op dit moment loop ik stage op een BSO, wat ik ook heel leuk vind om te doen. Germa ken ik al heel mijn leven, want ze is mijn lieve nicht! Toen Germa met haar blog was begonnen, wist ze dat ik veel met nailarts bezig was. Het leek Germa een leuke aanvulling voor haar blog als ik af en toe een nailart zou maken. Zodoende had ze mij gevraagt of het me leuk leek haar af en toe nailart te sturen! Het resultaat: NailartByEsmee!

Gezellige "werkbespreking"! ;-)