Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Stila in the woods!


Een ruime poos geleden, toen de zon nog scheen, schreef ik een review over mijn geliefde Stila Bronze Glow Trio Eyeshadow. Gelijk die dag heb ik een look gemaakt met de Stila trio, maar ik was de look (vreemd genoeg) vergeten. Dus toen ik tussen mijn afbeeldingen naar een foto op zoek was, kwam ik de look weer tegen. So, let me take you back to the sun!






Deze ooglook is eigenlijk heel simpel en altijd gepast om te dragen. Als basis heb ik MAC paintpot in Bare Study gebruikt. Dit is een champange kleurige basis. Onder mijn wenkbrauw heb ik de lichtse kleur van de Stila Trio gebruikt. Op mijn bewegend ooglid draag ik de middelste bruine kleur. In de crease heb ik de donkerbruine oogschaduw geblend. Deze kleur draag ik ook op mijn onderste wimperrand. Op mijn waterlijn draag ik Catrice I Wood If I Could eyeliner. Met deze eyeliner heb ik ook een lijn gezet boven mijn wimpers en deze licht vervaagt. Om de look af te maken heb ik een flinke laag maskara gebruikt. (Max Factor Masterpiece Maskara in Rich Black)




Op mijn gezicht draag ik Catrice Photofinish Foundation en de Hema Jip&Janneke Bronzer. Op mijn lippen draag ik MAC Innocence Beware lipstick. Nu ik deze foto's terug kijk, krijg ik spontaan behoefte aan zon! Laat ik binnenkort maar eens de zonnebank afstoffen.


Heb jij ook zo'n verlangen naar de zon? Of doet de kou jou niets?