Pagina's

woensdag 7 december 2011

Gouden Kerstlook Tutorial!




Hallo Dames,

Afgelopen weekend heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een kerstlook opgenomen. Ik was het al van plan en had speciaal hiervoor MAC pigmenten besteld bij ACW.


Ik vond het wel een beetje vreemd om mijzelf op te nemen tijdens het "make-uppen". En uitleggen wat ik doe, was helemaal een uitdaging. Soms hier en daar een vreemde uitspraak, maar hé... Dat maakt het ook wel weer grappig.

Wat heb ik gebruikt:
John van G oogschaduwbasis
Urban Decay Naked Palette
MAC Reflects Bronze Pigment
Catrice I wood if I could (bruine eyeliner)
Max Factor Masterpiece Maskara in Rich Black
FM Baked Bronzing Powder
MAC Lipglass Go Lightly

Ik heb nog meer kerstlooks in gedachten en als ik er tijd voor heb, dan neem ik deze ook nog op. ;-)

Enjoy!

p.s. op mn nagels draag ik O.P.I. Rainbow Connection nagellak.