Pagina's

vrijdag 2 december 2011

HEMA Metalic Nailpolish


Een hele tijd terug kocht ik van een Hema Cadeaupas een aantal beauty producten. Waaronder deze Metalic Nailpolish. Normaal gesproken houd ik niet zo van nagellak met metallic finish. Maar deze nagellak is anders.



Ik vind deze nagellak eerder een fijne glitter nagellak dan metallic. De nagellak heeft verder geen kleurcode en ik heb ook niet meerdere varianten van deze Metallic nailpolish gezien (misschien heb ik erover heen gekeken). Ik neem daarom aan dat dit de enigste variant is. De nagellak dekt in twee lagen en droogt super snel! Hij blijft ongeveer 2 a 3 dagen chipvrij. Ik bezit geen Chanel Graphite Nagellak (een zwarte glitter nagellak die erg geliefd is in de "beauty-scene") maar daar doet deze nagellak mij wel erg aan denken. Kijk en vergelijk...




Nu is het geen exacte dupe, maar naar mijn idee komt hij dichtbij! Volgens mij bevat Graphite een gouden glans en dat is het verschil. Nouja.... Ook de prijs is een behoorlijke verschil. Chanel € 21,95 en Hema € 2,25...