Pagina's

zaterdag 17 december 2011

Kruidvat Intensive Care Lipconditioner


Tijdens de wintermaanden heb ik vaak last van droge en gesprongen lippen. Vaak gebruik ik een lipbalm, maar soms is dit niet genoeg. Een tijdje geleden werd ik getipt door een vriendin die helemaal fan was van de Kruidvat Intensive Care Intensieve lippenconditioner. Nieuwsgierig als ik was, nam ik gelijk één voor mijzelf mee.


De Intensive Care Lipconditioner komt in een standaard blikje. Met een schone vinger haal je een beetje product uit het blikje en smeer je het op je lippen. De Intensive Care Lippenconditioner is eigenlijk gewoon vaseline (Petrolatum) met cacao boter (Theobroma Cacao Seed Butter) toegevoegd. Door de cacao boter voelt de lipconditioner zacht aan en smelt het snel op je lippen. Cacao boter voedt je lippen terwijl vaseline ervoor zorgt dat je lippen vettig (soepel) blijven. Ook heeft Kruidvat Lanoline, wat schapenvacht vet is, toegevoegd. Lanoline is ook erg voedend! Vitamine E zorgt ervoor dat je huid sneller hersteld en gaat huidsveroudering tegen. Klinkt veel belovend!


Als je de Kruidvat Intensice Care Lipconditioner gebruikt proef en voel je gelijk de mentol die erin zit. Dit geeft een kleine tinteling, wat niet heel fijn is als je erge gesprongen lippen hebt. Al gaat dit gevoel snel over. Je lippen blijven lang vettig en voelen fijn aan. Of mijn lippen sneller herstellen met deze lipconditioner dan een gewone lipbalsem? Ik denk het niet! Eigenlijk zorgt deze Intensive Care Lipconditioner ervoor dat je lippen langer vettig blijven dat een "normale" lipboter en dit zorgt ervoor dat het fijner aanvoelt. Goed genoeg als je mij vraagt! Zeker als je je bedenkt dat deze lipconditioner (vaseline met cacaoboter) € 1,49 kost.


Altijd handig om een blikje in je tas te hebben!