Pagina's

maandag 5 december 2011

NailartByEsmee: Panter Deluxe


Onlangs liet Esmee jullie een standaard panter nailart zien. Vandaag heeft ze een leuke nailart voor jullie, waarin ze de panter nailart heeft opgepimpt.


Beetje slechte kwaliteit helaas
Eigenlijk is het design niet veel veranderd, maar Esmee heeft vooral iets met de achtergrond gedaan, zodat je een duogrome effect krijgt. Heel leuk! Ik heb het in reallife gezien afgelopen zondag en het zag er heel leuk uit.

Esmee heeft als eerste een laag LA Colors Metallic Blue Nailpolish aangebracht. Dit is een nagellakje die heel licht blauw is en een extreme metalic glans heeft. Esmee heeft deze nagellak een paar maand terug van mij gekregen omdat ik hem niet zo leuk vond. Esmee vind deze nagellak ook niet zo leuk opzichzelfstaand, maar voor nailarts is hij wel erg geschikt.

Metallic Blue, bron foto
Over Metallic Blue heeft Esmee een groene nagellak aangebracht met een glans. Volgens mij heeft ze daar HEMA nr 09 voor gebruikt. Door twee kleuren te gebruiken die dicht bijelkaar liggen, krijg je een bijzonder effect.


Met een zwarte nagellak heeft ze zwarte cirkeltjes aangebracht, een beetje "slordig" zodat je een panterprint creeert. Ik vind het een moderne variant van de panterprint. Blauw is ook helemaal de trendkleur van deze winter.

Bedankt Esmee!