Pagina's

vrijdag 16 december 2011

On my way: LUSH!!!


Oeh la la!!! Ik heb heerlijk een bestelling geplaatst bij Lush.nl. Ik wou eigenlijk in januari in het nieuwe jaar een bestelling plaatsen, zodat ik even kon sparen. Maar toen ik een mailtje kreeg van Lush waarin ze melden dat de winterproducten tot en met de kerst kunt bestellen, moest (wat een ramp! ;-) ) ik wel eerder een bestelling plaatsen. Aangezien mijn tante ook interesse had in Lush producten, belde ik haar gister avond op met de vraag of ze ook iets wou mee bestellen. Nou dat wou ze wel! Dus samen hebben we een fijne bestelling geplaatst. Vandaag wil ik jullie daarom de producten laten zien die ik besteld heb.


The Melting Snowman 60gr € 3,95

"Deze sneeuwman tovert je badwater om tot een heerlijk verzachtend mengsel met de geur van vanille en amandel. We hebben er veel cacaoboter ingedaan zodat je droge wintervelletje heerlijk zacht aanvoelt! Laat je bad vollopen met warm water, stap erin en neem de sneeuwman mee. Hij smelt vanzelf!"


Gingerbread House Bubble Bar 110gr € 5,95


"Hans en Grietje waren niet gek, binnenshuis is het beter dan buiten als de wind om het huis blaast. Maar nog lekkerder is het natuurlijk in een warm, kruidig schuimbad. Deze Gingerbread House bubble bar slice geeft je een heerlijk warm bad vol zachte bubbels met de geur van warme gember.
Heerlijk dus om in weg te schuilen als het buiten nat en guur is. Verkruimel een stuk onder stromend water voor een bad fantastische bubbels!"



Karma Bubble Bar 110gr € 5,15

"Als je zoekt naar een parfum met een diepere betekenis, in plaats van iets wat toevallig in de mode is, of wat een vip besluit te promoten of wat een designer lekker vindt, een parfum dus dat het helemaal van zijn eigen kracht moet hebben, moet je Karma proberen. Een eigen identiteit, dat is wat je wilt. Hier vind je onze heerlijke geur in een Bubble Bar Slice. Verkruimel een stuk bubble bar onder de lopende kraan voor een bad vol heerlijke bubbels."

Glogg Douchegel 100ml € 6,97

"Glogg is geinspireerd op een Zweedse warme wijn, met verschillende soorten kruiden. Het verwarmt je koude lijf met zijn kruidige aroma. Het is een pittige cocktail met een flinke scheut rode wijn en brandy. Kaneel en een infusie van kruidnagel geven een extra kick, verse fruitsappen zorgen ervoor dat je lekker schoon wordt.
Combineer het met Cinders (als je een bad hebt) als je moeite hebt met koude winterdagen, je wordt er heerlijk warm van."



The Jilted Elf 100gr € 6,95

"Met deze groene elf geniet je van een heerlijke glibberige douchepartij! Jellies bestaan voor een deel uit zeewierextract, wat heerlijk verzachtend werkt, prima voor droge winterhuidjes. We hebben er een fruitige geur aan gegeven, met kaneelblad extract, grapefruitolie, gemberolie en een scheutje wodka. Perfect om mee wakker te worden als het buiten nog zo donker is!"


The Comforter Bubble Bar 200gr € 6,95

"Stel je bent al gaan hardlopen, hebt een boswandeling gemaakt, de zonsondergang gezien, en je voelt je nog steeds een beetje zielig. Dan is het tijd om weg te zakken onder een warme deken van bessenbubbels. Als de toekomst een beetje eng is, dan is The Comforter er voor jou. Neem maar een bad, het komt allemaal wel goed. Verkruimel een stuk bubble bar onder de lopende kraan voor een bad vol heerlijke bubbels."


Ik kan niet wachten tot ik mijn heerlijke verwenproducten binnen heb! Ik kijk uit naar alle producten! haha lekker in bad met mn cute sneeuwpopje, of mn kruidige gemberkoek huisje! Mmmm.... Ik heb al eens eerder een douchegelly gehad "Woosh!". Hier heb ik heel lang mee gedaan en ik vond het een fijn product. Daarom heb ik nu de kerst editie gekocht. Ik ben helemaal in kruidige kerstmood. The Comforter bestelde ik als back-up, onlangs schreef ik er een review over. Klik hier als je deze wilt lezen. Glogg bestelde ik omdat ik dol ben op glühwein! Ik drink niet veel alcohol, maar een warm glühweintje gaat er altijd wel in. De Karma Bubble Bar bestelde ik omdat de meningen van eerdere klanten heel positief waren, dus eigenlijk heb ik deze uit nieuwsgierigheid. Als ik tijd heb dan neem ik een "unboxing" filmpje op.

Als jij ook nog iets wil bestellen dan kan je dit het beste voor 21 december doen, dan weet je zeker dat je met de kerstdagen kan genieten van een Glögg bad met een heerlijk Glühweintje!

Heb jij nog LUSH aanbevelingen???