Pagina's

zondag 4 december 2011

Anastasia Pincet & Clear Brow Gel


De Anastasia Beverly Hills Pincet en Clear Brow Gel waren beide items wat leuk verpakt in de GlossyBox van november zat. Bij bepaalde producten uit de GlossyBox heb ik even de tijd genomen om het product te proberen, zodat ik een goed beeld heb van het product. Aankomende dagen kan je deze producten online verwachten, de nieuwe GlossyBox is immers al weer in aantocht dus wordt het nodig tijd om de november GlossyBox producten te reviewen. Vandaag is het de beurt aan het Anastasia pakketje.


In het Anastasia pakketje zat een kleine pincet, een clear brow gel en een waardebon voor een touch-up bij Douglas. De touch-up heb ik nog niet gebruikt, aangezien ik er even tijd voor vrij moet maken.


De Anastasia pincet ziet er goed uit. Hij is gemaakt van stevig metaal en voelt robust aan. De pincet is mooi scherp en pakt prima fijne haartjes op. Ik vind de pincet erg fijn, maar vooral voor onderweg. Je kunt met deze pincet prima je hele wenkbrauwen epileren, maar omdat de pincet klein is heb je minder zicht. Een grotere pincet vind ik fijner werken. Maar voor onderweg is hij dus ideaal. Je kent het vast wel,... hele tijd bezig geweest om je wenkbrauwen netjes in shape te krijgen en je gaat de deur uit... zie je toch nog een verdwaald haartje. Geen drama natuurlijk! Maar toch fijn als je op dat moment een pincetje bij je hebt.

Anastasia producten zijn Proefdiervrij!


De Anastasia Clear Brow Gel komt is een zilveren huls en ziet er uit als een kleine mascara. De Clear Brow Gel ruikt als een mascara, maar toch ruik je ook sterk alcohol. Het borsteltje werkt fijn, niet te groot en niet te klein.



Zoals de naam (clear) al zegt is een doorzichtige gel. Op de borsteltje komt best veel gel af, soms een beetje te veel.

Zonder

Met

Ik heb expres de Clear brow gel gebruikt zonder dat ik iets op mijn oog had zodat je goed het effect kon zien. Zoals je kunt zien is het geen drastische verschil, maar de wenkbrauw met clear brow gel is iets netter. Ik heb van mijzelf dunne wenkbrauwen met weinig haar, dus eigenlijk valt er weinig te stylen. Ik denk dat als je volle wenkbrauwen hebt, dat de Anastasia Clear Brow Gel ideaal is om je haartjes in toom te houden. De Anastasia Clear Brow Gel zorgt ervoor dat de haartjes netjes blijven zitten. De Clear Brow Gel blijft de hele dag zitten en begint aan het einde van de dag niet te schilveren. Erg prettig, want daar heb ik een hekel aan. Een klein minpuntje van deze brow gel is dat hij best lang moet drogen. De Anastasia Clear Brow Gel kan je kopen bij Douglas en kost full-size € 21,50 de pincet kost € 28,50 ( in de grote variant).