Pagina's

maandag 24 oktober 2011

Persoonlijke update

Dag dames,

Zoals jullie gemerkt hebben is er een week lang niets online gekomen. Vorige week voelde ik mij namelijk niet echt happy. Sinds ik afgestudeerd ben zit ik thuis en ben ik op zoek naar werk, maar het solliciteren gaat allemaal niet zo als ik gehoopt had. Ik heb niet helemaal stil gezeten, zo help ik mijn ouders in de winkel en heb ik zaterdag kinderen in het winkelcentrum geschminkt. Maar toch het idee dat je "koos werkeloos" bent, maakt mij niet echt gelukkig. Eigenlijk ben ik nog maar 2/3 weken bij huis en velen zeggen dat ik het even moet zien als een "vakantie"  en lekker hobbies moet gaan oppakken, maar dat vind ik moeilijk. Ik ben geen persoon die graag stil zit. Ik heb jaren lang deadline achter deadline voor school moeten halen, en nu is er niets... Ik wil graag alles zelf onder controle hebben en dat heb ik nu niet. Vorige week had ik dus een flinke baal week. Ik baalde overal van en alle foto's van looks wouden maar niet lukken. Vandaar een weekje niets online... sorry!

Aankomende donderdag is mijn diploma uitreiking en volgende week ga ik als vrijwilliger aan de slag bij een kringloopwinkel. Heb ik iets te doen. Dus na een baalweekje, voel ik mij nu weer goed om aan de slag te gaan. Ik heb veel nieuwe inspiratie! Dus vanaf morgen komt er weer van alles online!

Veel liefs,

Germa