Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

FOTD: Think Pink


Vandaag een look geïnspireerd door Pink Ribbon. Ik wou een krachtige ooglook creeren met roze en zwarte oogschaduw.


Voor deze ooglook heb ik mijn oude 88 oogschaduwpalette weer te voorschijn gehaald. Het 88 palette is een oogschaduw palette met 88 kleuren oogschaduw. In het palette zitten vooral veel felle kleuren. Eerder gebruikte ik het palette erg vaak, maar ik denk dat ik het afgelopen half jaar het palette niet één keer heb aangeraakt. Het was dus weer nodig tijd dat ik het 88 palette ging gebruiken.


Voor deze ooglook heb ik 5 oogschaduw kleuren gebruikt, aangegeven met een zwarte stip.  Een huidskleur, een zwarte kleur, een licht roze kleur, een midden roze en een donker roze kleur. Ik begon met het lichte roze kleur op het binnenste gedeelte van het bewegend ooglid. De midden roze kleur heb ik gebruikt in het midden van het bewegend ooglid. En het donker roze kleur heb ik aan de buitenkant gebruikt. Het zwarte oogschaduw heb ik geblend in de crease (oogplooi) en aangebracht op het buitenste ooghook en zo naar beneden aangebracht onder op de wimperrand. Het huidskleurige oogschaduw heb ik aangebracht op het binnenste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot.


Op mijn lippen heb ik twee lipsticks gecombineerd. MAC Rebel lipstick en MAC Chatterbox lipstick. MAC Rebel is een paarse lipstickkleur. Ik heb hem hier licht deppend aangebracht, zo wordt de kleur niet te intense. In het midden heb in MAC Chatterbox aangebracht. De twee lipsticks heb ik met elkaar geblend met een lippenceel. Het geeft een speciaal effect en je lippen ogen voller.


Op mijn wangen draag ik MAC Secret blush. Ik vind het een leuke look geworden.